تبیان، دستیار زندگی
سومین سفرنامه منصور ضابطیان با عنوان «سباستین» از سوی نشر مثلث منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منصور ضابطیان در سفرنامه کوبا

سومین سفرنامه منصور ضابطیان با عنوان «سباستین» از سوی نشر مثلث منتشر شد.

بخش ادبیات تبیان
منصور ضابطیان در سفرنامه کوبا

منصور ضابطیان  از انتشار سومین کتاب خود در قالب سفرنامه با عنوان «سباستین» خبر داد و گفت: این کتاب در ادامه روند سفرنامه‌نویسی من تالیف شده است و روایتی است از سفر من به کشور کوبا که در بهار سال ۱۳۹۵ انجام شد.

وی ادامه داد: این کتاب شامل متن سفرنامه به همراه تصاویری است که من از سفر به سه شهر هاوانا، ترینیداد و وینالس تهیه کردم. این کتاب برخلاف دو کتاب قبل، تنها اثری است که در آن من تنها به یک کشور و مشاهداتم از آن پرداختم.

ضابطیان ادامه داد: نویسندگی حرفه اصلی من نیست ولی آرزویم این است که بتوانم روزی تنها به این شغل بپردازم. البته سفرنامه نوشتن هم ریشه در علاقه‌ام به سفر دارد. وقتی نویسندگی را دوست داشته باشی و در آن زمینه کار کنی و البته اهل سفر هم باشی حاصلش بدون شک سفرنامه است.

وی درباره شیوه نوشتن این کتاب نیز گفت: من معمولا در حین انجام سفر، سفرنامه نمی‌نویسم، بیشتر عکاسی می‌کنم و کلیدواژه‌هایی را نیز یادداشت می‌کنم، پس از مراجعه به آن عکس‌ها و کلیدواژه‌ها متن سفرنامه‌ام را تدوین می‌کنم.

یادآوری می‌شود کتاب «سباستین» را نشر مثلث منتشر کرده است و مراسم رونمایی از آن نیز روز جمعه ۱۳ اسفند از ساعت ۱۷ در کتابفروشی نشر هنوز برگزار می‌شود.


منبع: مهر