تبیان، دستیار زندگی
ند حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید قم گفت: ستادها و مراكز احیای فریضه امر به معروف و نهی از منكر باید دارای قدرت و اقتدار باشند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ایرنا ایشان در دیدار مسوولان ستادهای ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منكر باید مقتدر باشند

حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید قم گفت: ستادها و مراكز احیای فریضه امر به معروف و نهی از منكر باید دارای قدرت و اقتدار باشند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ایرنا ایشان در دیدار مسوولان ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منكر شهرهای مختلف كشور افزود: مسوولان ستادهای امر به معروف و نهی از منكر باید از قدرت بالایی برخوردار بوده و هر فرد در هر پست و مقامی را كه دچار لغزش گردید پای میز محاكمه بكشاند.

آیت‌الله نوری همدانی بر لزوم توجه بیش از پیش مسوولان‌براحیای این فریضه تاكید كرد و اظهار داشت: مسوولان ستادهای امر به معروف و نهی از منكر باید در راس برنامه‌های خود به مسایل فرهنگی توجه بسزایی داشته باشند.

وی ادامه داد: توجه به مسایل فرهنگی و ریشه‌ای نه تنها به سالم‌سازی جامعه كمك می‌كند بلكه سنت‌های حسنه و پسندیده را در كشور احیا می‌سازد.

این مرجع تقلید در ادامه بر توجه مسوولان این نهاد بر مسایل كلان امر به معروف و نهی‌از منكر تاكید كرد و افزود: اگر سعی شود مسایل كلان امر به معروف و نهی از منكر در جامعه پیاده شود به طور یقین پیشرفت‌های خوبی حاصل می‌گردد.

آیت‌الله نوری همدانی بر لزوم تاسیس وزارتخانه تحت عنوان"امربه معروف و نهی از منكر" تاكید كرد و افزود: باید چنین وزارتخانه‌ای با قدرت فراگیر در سطح وسیعی فعالیت داشته و بر اقشار و گروهها و سایر وزارتخانه‌ها نظارت داشته باشد.