تبیان، دستیار زندگی
ر بازار بورس آبراموویچ با 600 میلیون پوند، آماده خرید منچستر یك بیگانه بیلیونر برای خرید باشگاه منچستر یونایتد، 600 میلیون پوند به سران این باشگاه پیشنهاد داده است. سهام منچستر پس از جدایی كینون سقوط زیادی در بازار بورس داشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاهش 15 درصد سهام یونایتد در بازار بورس

آبراموویچ با 600 میلیون پوند، آماده خرید منچستر

یك بیگانه بیلیونر برای خرید باشگاه منچستر یونایتد، 600 میلیون پوند به سران این باشگاه پیشنهاد داده است.

سهام منچستر پس از جدایی كینون سقوط زیادی در بازار بورس داشت و اكنون این پیشنهاد می توانست شیاطین سرخ را نجات دهد. اما سران یونایتد با این درخواست موافقت نكرده اند :" باشگاه منچستر پیشنهادی در مورد خرید باشگاه دریافت كرده است، اما این ورقه ها همگی پیشنهاد هستند نه چیز دیگری !"

الیور هاتسون، سخنگوی بخش سهام منچستر یونایتد در این باره گفت:" منچستر یونایتد اسباب بازی یا یك كالای بین المللی نیست كه هر كس بخواهد آن را بخرد! ما تجربه 125 ساله در این بازار و بین هواداران منچستر داریم . كاهش 15 درصد سهام یونایتد آنقدر فاجعه نبود كه ما این كار را انجام دهیم. به زودی به كمك هواداران آن را جبران خواهیم كرد."

رومن آبراموویچ ، یك نفر از خاورمیانه و یك نفر از اروپا با 600 میلیون پوند آماده بستن قرارداد هستند! پس از خرید باشگاه چلسی ، خرید و فروش باشگاه ها در بریتانیا كه همه آن را به عنوان فوتبال بومی و بسته می دانند، رواج پیدا كرده است.