تبیان، دستیار زندگی
ست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مبارزه با طاغوت های زمان، از مولفه های حج ابراهیمی است. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از شبستان حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آشتیانی در قم برائت از مشركین را از مولفه های حج ابرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مبارزه با طاغوت های زمان مولفه حج ابراهیمی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مبارزه با طاغوت های زمان، از مولفه های حج ابراهیمی است.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از شبستان حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آشتیانی در قم برائت از مشركین را از مولفه های حج ابراهیمی دانست و افزود: اگر آن روز حضرت ابراهیم''ع'' و سپس پیامبر ''ص'' و حضرت علی''ع'' اقدام به شكستن بت ها كردند به این دلیل بود كه طاغوت های زمان این بت ها را در مقابل خداوند برپا كرده بودند.

عضو جامعه مدرسین مبارزه با طاغوتهای زمان را از لوازم حج برشمرد و خاطر نشان كرد: اگر امروز دنیا از فساد و زورگویی رنج می برد ناشی از سلطه شیطان ها و در راس آن آمریكا،‌ انگلیس و ... است كه اقدام به تجاوز به كشورهای اسلامی كرده و به كشتار مسلمانان مبادرت می ورزند.

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس برلزوم اتحاد مسلمانان تاكید كرد و افزود: اگر مسلمانان به حج ابراهیمی تمسك كنند تمام مظاهر فساد و شرك نابود می شود و مسلمانان تحت پرچم توحید حركت می كنند و هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل جامعه توحیدی بایستد.