تبیان، دستیار زندگی
ند  مسابقه سراسری تفاسیر قرآن «نمونه،المیزان و نور» به همت ستاد تفسیر قرآن قم از پاییز امسال در حوزه‌های علمیه سراسر كشور در حال اجراست. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ایکنا حجت‌الاسلام والمسملین « قرائتی» رئیس ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طلاب حوزه‌های علمیه سراسر كشور آموزه‌های تفسیری خود را به رقابت می‌گذارند

مسابقه سراسری تفاسیر قرآن «نمونه،المیزان و نور» به همت ستاد تفسیر قرآن قم از پاییز امسال در حوزه‌های علمیه سراسر كشور در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ایکنا حجت‌الاسلام والمسملین « قرائتی» رئیس ستاد تفسیر قرآن استان قم  ضمن بیان مطلب فوق تصریح كرد: این مسابقه باهدف ترویج فرهنگ تفسیر قرآن و نهادینه كردن آن در حوزه‌های علمیه و بنا به درخواست حوزه‌های علمیه سراسر كشور ویژه طلبه‌ها برگزار شده و خواهد شد.
وی افزود: سئوال‌های این مسابقه از كتاب‌های تفسیر «نمونه، المیزان و نور» و همچنین كتاب «واژه‌های نور» در مورد توضیح و تفسیر واژه‌های قرآنی، طراحی شده و برای هر كتاب نیز ۵۰ تا۸۰ سئوال چهار گزینه‌ای در نظر گرفته شده است.
قرائتی در پایان گفت: طراحی این سئوال‌ها و كتاب‌های مورد نظر توسط ستاد تفسیر قرآن قم به حوزه‌های علمیه متقاضی فرستاده می‌شود و پاسخنامه‌ها نیز توسط حوزه‌های علمیه مورد نظر به این ستاد ارسال خواهد‌شد و بررسی نهایی و نفرات ممتاز توسط ستاد تفسیر قرآن قم صورت می‌گیرد.