تبیان، دستیار زندگی
فت  مؤسسه علمی ـ فرهنگی علیمرادیان، شماره‌های بیست و بیست و یك فصلنامه آموزشی و پ‍ژوهشی فرهنگان را با عنوان ویژه‌نامه فرهنگان منتشر كرد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، این دو شماره از فصلنامه با عنوان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شماره جدید فصلنامه فرهنگان به آیت الله علیمرادیان اختصاص یافت

مؤسسه علمی ـ فرهنگی علیمرادیان، شماره‌های بیست و بیست و یك فصلنامه آموزشی و پ‍ژوهشی فرهنگان را با عنوان ویژه‌نامه فرهنگان منتشر كرد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، این دو شماره از فصلنامه با عنوان ویژه‌نامه فرهنگان به مناسبت یك‌صدمین سالگرد تولد حاج شیخ عزیز الله علیمرادیان به شرح حال و زندگی نامه او پرداخته است.
پژوهش حاضر در دو بخش زنگی نامه آیت الله علیمرادیان و ارتباط وی با اقشار گوناگون جامعه تنظیم شده است.
در بخش زندگی‌نامه آیت الله علیمرادیان، استادان و شاگردان، درجات علمی، اجازه‌نامه‌های اجتهاد و خدمات ارزنده وی از جمله احداث حوزه علمیه سر خیابان، احداث، تعمیر و بازسازی مساجد آشنا می‌شویم.
بخش دوم این فصلنامه ارتباط آیت الله علیمرادیان با اقشار گوناگون جامعه عنوان دارد. در این بخش آمده است: آیت الله علیمرادیان، از جمله علماء و افاضل بودند كه در صحنة اجتماع حاضر بوده و ارتباط تنگاتنگی با اصناف مختلف جامعه از جمله حضرات آیات و آقایان، دانشگاهیان و فرهنگیان و كارمندان و غیره داشته‌اند».
شماره جدید فصلنامه فرهنگان در 430 صفحه وزیری و شمارگان سه هزار نسخه وارد بازار شده است.