تبیان، دستیار زندگی
ست  آیت الله طباطبایی اراده و وفاق ملی مردم و نظام جمهوری اسلامی برای دستیابی به فناوری های نوین علمی را موجب خشمگینی آمریكا و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی عنوان كرد. به گزارش خبر گزاری تبیان به نقل از  شبستان از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اراده مردم ایران در دستیابی به فناوری هسته ای خشم دشمنان را برانگیخته است

آیت الله طباطبایی اراده و وفاق ملی مردم و نظام جمهوری اسلامی برای دستیابی به فناوری های نوین علمی را موجب خشمگینی آمریكا و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی عنوان كرد.

به گزارش خبر گزاری تبیان به نقل از  شبستان از اصفهان ، آیت الله طبا طبا یی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان ،در خطبه های نماز جمعه اصفهان با بیان این مطلب گفت : ملت و دولت برای رسیدن به حقوق قانونی خود ، همچون دستیابی به فناوری هسته ای و استقلال علمی ، تصمیم خود را گرفته اند و با اتحاد و همدلی ، بهانه جویی های آمریكا و متحدانش را در این زمینه بی اثر كرده اند.
امام جمعه اصفهان ، همچنین با ابراز خرسندی از برگزاری انتخابات در كشور عراق گفت : هیچ چیزی نمی تواند عزم و اراده مردم عراق را در تعیین سرنوشت خود تغییر دهد .
آیت الله طبا طبا یی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به اول ذیحجه ، سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) ،اظهار امیدواری كرد : خانواده ها با پیروی از مولای متقیان ،موانع ازدواج جوانان را برطرف كنند و با فرهنگ سازی در تسهیل ازدواج جوانان بیش از پیش فعال باشند.
امام جمعه اصفهان ، با گرامیداشت میلاد پیامبر صلح و دوستی، حضرت عیسی (ع) ولادت این پیامبر را به پیروان آن حضرت تبریك گفت و اظهار امیدواری كرد پیروان حضرت مسیح عدالتخواهی را آرمان خود قرار دهند و پیرو حقیقت باشند.
آیت الله طبا طبا یی در ادامه خطبه های نماز جمعه ، 14 دی روز جهاد كشاورزی را فرصت مناسبی برای یاد آوری خدمات نظام به روستاها دانست و گفت : خدمات جهاد كشاورزی ارزنده است ، اما هنوز مناطق زیادی هستند كه می توان با مدیریت صحیح در آنجا كشاورزی را توسعه داد و به عمران و آبادانی پرداخت.