تبیان، دستیار زندگی
اد حضرت آیت‌الله   نوری همدانی  از مراجع عظام تقلید نسبت به تحریف قرآن كریم در كشورهای مختلف جهان توسط دشمنان هشدار داد و گفت: مستكبرین جهان با توطئه‌ای جدید به جنگ اسلام و قرآن آمده‌اند. وی روز سه‌شنبه د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله نوری همدانی نسبت به تحریف قرآن كریم هشدار داد

حضرت آیت‌الله   نوری همدانی  از مراجع عظام تقلید نسبت به تحریف قرآن كریم در كشورهای مختلف جهان توسط دشمنان هشدار داد و گفت: مستكبرین جهان با توطئه‌ای جدید به جنگ اسلام و قرآن آمده‌اند.

وی روز سه‌شنبه در دیدار گروهی از نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: آیات متعددی در قرآن كریم سكوت در مقابل مستكبران و ظالمان عالم را در هم كوبیده و تجاوز و سلطه را نیز برنمی‌تابد به همین دلیل آنها این هجمه خود را علیه این كتاب آسمانی آغاز كردند.

وی اظهار داشت: وقتی ظالمان می‌بینند كه مردم از قرآن كریم الهام گرفته و با ظلم آنها مقابله می‌كنند طبیعی است كه با این كتاب آسمانی مبارزه كنند.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: قرآن معجره بزرگ پیامبر بزرگ اسلام است و هیچ كسی نمی‌تواند این كتاب را تحریف نماید.

این مرجع تقلید با اشاره به اینكه دولت آمریكا از كشور عربستان خواسته كه آیات جهاد، شهادت و امر به معروف و نهی از منكر را از كتابهای درسی خود حذف كند افزود: رییس جمهوری آمریكا اولین دشمن قرآن است و این كتاب آسمانی را به عنوان تروریست در كاخ سفید معرفی كرده است.

ایشان گفت: اخیرا در آمریكا آیات جهاد، شهادت و امر و نهی را نیز از قرآن كریم حذف و در میان كشورهای دیگر به فروش می‌رسانند.

وی ادامه داد: این كشورها فراموش كردند كه قرآن برخلاف انجیل و تورات هرگز قابل تحریف و دخل و تصرف نیست.