تبیان، دستیار زندگی
ند آیت‌الله العظمی‌ صافی گلپایگانی در دیدار مدیرعامل و تنی چند از اعضای خبرگزاری دانشجویان ایران، تاكید كرد كه هدف همه این است كه اسلام در جامعه زنده بماند تا همه‌ی ما به هویت اسلامی خود افتخار و استقلال اسلامی ‌و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسوولان ازفرصت‌ها برای خیر و صلاح جامعه استفاده كنند

آیت‌الله العظمی‌ صافی گلپایگانی در دیدار مدیرعامل و تنی چند از اعضای خبرگزاری دانشجویان ایران، تاكید كرد كه هدف همه این است كه اسلام در جامعه زنده بماند تا همه‌ی ما به هویت اسلامی خود افتخار و استقلال اسلامی ‌و مواضع اسلامی‌مان را حفظ كنیم.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، آیت‌الله العظمی صافی‌گلپایگانی در این دیدار با اشاره به اهمیت كار رسانه، برای ایسنا از خداوند، طلب توفیق و دعا كرد كه این خبرگزاری همواره مسوولیت‌هایش را به نحو شایسته و به طوری كه رضای خدا، خیر جامعه و نفع اسلام و مسلمین و حفظ مملكت در آن باشد، انجام دهد.

آیت‌الله العظمی‌ صافی گلپایگانی اظهار داشت: از خداوند متعال برای برادرانی كه درحادثه‌ی سقوط هواپیما از دست رفتند، طلب رحمت و مغفرت می‌كنم و برای شما و همه افرادی كه مسوولیت‌هایی دارند هم از خداوند طلب توفیق می‌كنم، ان شاءالله بتوانید این مسوولیت‌ها را به نحو شایسته و به طوری كه رضای خدا، خیر جامعه و نفع اسلام و مسلمین و حفظ مملكت در آن باشد انجام دهید.

این مرجع گرانقدر تقلید خاطرنشان كرد: چه كسانی كه درحوزه‌ هستند و چه كسانی كه در دانشگاه هستند مسیر واحدی دارند، هدف همه باید سیر الی الله باشد؛ زیرا وقتی هدف، رضای خدا باشد، همه باهم متحد هستند و مسوولان حوزه و دانشگاه با وحدت برای عظمت اسلام و اعتلای كلمه‌ی اسلام و استقلال مملكت و دفاع از حیثیت مذهب و دین اقدام می‌كنند. هر چه جامعه ما در این جهات پویا‌تر باشد بیشتر موجب افتخار و خشنودی و رضایت امام زمان (عج) خواهد بود.

وی با بیان این كه همه‌ی مسوولان باید از فرصت‌هایی كه پیش می‌آید برای خیر و صلاح خود و مردم جامعه استفاده كنند، اظهارداشت: رسانه‌ها هم باید مطالبی آموزنده، مفید و به نفع مردم‌ منتشر كنند، تحت تاثیر غرب گرایی‌ها قرار نگیرند، متفكر باشند و در راه رضای خدا قدم بردارند چرا كه وقتی نیت خالص و سالم باشد خداوند همه را یاری می‌كند، امیدوارم شما هم موفق باشید.