تبیان، دستیار زندگی
شاید خیلی از ما امسال سال اولی هست که دو نفره شده ایم، ولی هنوز زیر یک سقف نرفته ایم و حالا باید اولین سفره ی هفت سینمان را بچینیم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین سفره ی هفت سین بعد از سفره ی عقد

شاید خیلی از ما امسال سال اولی هست که دو نفره شده ایم، ولی هنوز زیر یک سقف نرفته ایم و حالا باید اولین سفره ی هفت سینمان را بچینیم.

محمد حسین اطهاری نیکوروان-بخش کلوب خانواده

اولین سفره ی هفت سین بعد از سفره ی عقد

اولین عید شما مبارک. لحظاتی شیرین، سالی پر برکت و زندگی بسیار خوبی را برایتان آرزو داریم. دانستن یک سری نکات برای آغاز کردن سال نو در کنار همسر ضروری می نماید که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

سفر یا حضر؟

تصمیم گیری برای این که به سفر برید یا در شهر خود بمانید تصمیم مهمی ست. برخی از خانواده ها سفر در هنگام عقد را اجازه نمی دهند. در این صورت توصیه می کنیم اگر با وسیله ی شخصی سفر می کنید حتما تو ماشین خودتون باشید و اگر هم با وسایلی مانند اتوبوس یا قطار و یا هواپیما مسافرت می کنید حتما در صندلی های مجاور هم باشید.

اگر هم خانواده ها اجازه ی مسافرت زوجی را دادند بهتر است با هم برای سفر برنامه ریزی کنید و به یک مقصد مشترک بروید.

در هر دو صورت سوغاتی برای هر دو خانواده و بستگان نزدیک را فراموش نکنید. حتما برای هر دو خانواده با توجه به نسبتشان با شما سوغاتی تهیه کنید.

اگر هم در شهر خود می مانید حتما به دید و بازدید بزرگان و خویشاوندان خود و همسرتان بروید. حتما این دید و بازدید ها در نگاه خانواده ها به شما تأثیر مثبت و به سزایی دارد.

سفر به سوی همسر یا به سوی خود؟

اگر شما و همسرتان جدا از خانواده هایتان در شهری دیگر زندگی می کنید و برای عید برنامه دارید که به اقوام خود سر بزنید، باید بدانید که دیگر به تنهایی نباید تصمیم بگیرید. گذشت شاه کلید تصمیمات زوجین است. برای انتخاب این که اول به کدام خانواده سر بزنید ابتدائا گذشت را سر لوحه ی خود قرار دهید و پیشنهاد بدهید ابتدا به شهر همسرتان مراجعت نماید و در صورتی که زمان دارید به شهر خود سفر نمایید.

اگر امسال به شهر شما سفر می کنید، سال آتی را حتما برای سفر به منزل همسر خود قرار دهید. علاوه بر این در اولین فرصت ممکن به دیدار والدین همسر خود رفته و در مدت سفر تلفنی احوال ایشان را جویا شوید.

اولین سفره ی هفت سین بعد از سفره ی عقد

پدر و مادر خود را فراموش نکنید

اگر لحظه ی تحویل سال کنار هم هستید و والدینتان با شما نیستند، حتما تلفنی عید را به آن ها تبریک بگویید و از همسرتان نیز بخواهید با آن ها صحبت نماید. به هر حال شما نیز والدینی دارید که به حق از شما توقع دارند در اولین عیدتان به یاد آن ها نیز باشید.

سخنی با بانو

برای چیدمان سفره ی هفت سین (چه در منزل والدینتان یا هر جایی دیگر) حتما با تمام سلیقه کار کنید. می توانید از قبل در اینترنت جستجو نمایید و عکس ها و ابتکارات جذابی که برای سفره ی هفت سین وجود دارد را ببینید و از آن ها استفاده نمایید. فراموش نکنید: سلیقه و نظم در چیدن اولین سفره ی هفت سین خاطره ای ماندگار می باشد.

آقای داماد بخوانید لطفا

بیشتر خانم ها دوست دارند لحظات کنار همسرشان را ثبت نمایند، کاری که بعضی از آقایان به شدت از آن گریزانند. بی شک ماندگار کردن اولین رویداد های زندگی مشترک خاطرات شما را برای همیشه زنده نگه می دارد. اگر همسر شما علاقه ی زیادی به عکس گرفتن دارد با روی گشاده این کار را بپذیرید و مطمئن باشید بعدا ضرر نخواهید کرد.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.