تبیان، دستیار زندگی
رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا به بیماری خاصی دچار است که به گفته ی پزشکان ، چنین فردی توانایی و صلاحیت اداره یک کشور را نخواهد داشت از این رو جمعی از اساتید دانشگاه های مختلف آمریکا خواستار بررسی دقیق بیماری دونالد ترامپ شدند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : آزاده مرنی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوع بیماری ترامپ افشا شد! /فیلم نوشت

رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا به بیماری خاصی دچار است که به گفته ی پزشکان ، چنین فردی توانایی و صلاحیت اداره یک کشور را نخواهد داشت از این رو جمعی از اساتید دانشگاه های مختلف آمریکا خواستار بررسی دقیق بیماری "دونالد ترامپ" شدند.

آزاده مرنی -بخش سیاست تبیان

بیماری خاص رئیس جمهور آمریکا ، دونالد ترامپ و مشکلات روانی ، نوع بیماری ترامپ مشخص شد! ، رئیس جمهور روانی و ... ، اینها جملاتی هستند که تنها پس از چند روز از ورود رسمی رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا به کاخ سفید به گوش می رسند.

ایجاد موجی از دستورات بی منطق و ناگهانی و همچنین رفتار خاص و معنادار "دونالد ترامپ" با شخصیت های سیاسی ، نحوه دست دادن و صحبت کردن وی و ده ها مورد دیگر همگی نشان از مشکلات روانی ترامپ دارد ؛ مشکلاتی که برخی روانشناسان آن را مانعی بزرگ برای ادامه روند ریاست جمهوری وی برشمرده اند.

نشانه های بیماری دونالد ترامپ

روانشناسان بالینی با مشاهده ی برخی ویژگی های رفتاری در "ترامپ" از جمله ؛ "خود بزرگ بینی" ، "رفتار استثمارگرانه" ، "تکبر بی از حد" ، "واکنش های ناگهانی و غیر قابل پیش بینی در برابر انتقادات" ، "تکانشگری" ، "خودشیفتگی" و ... به این نتیجه رسیده اند که وی دچار بیماری خودشیفتگی بدخیم می باشد. این نوع بیماری باعث ایجاد اختلالاتی در واقعیت پذیری و همچنین کاهش منطق در افراد می شود در نتیجه نمی توان برای متقاعدسازی چنین افرادی از استدلال های منطقی و واقع بینانه استفاده کرد.

در این راستا چند تن از استادان ارشد روان پزشکی آمریکا طی نامه ای ضمن هشدار جدی درباره بیماری دونالد ترامپ، خواستار بررسی دقیق وضعیت روحی و روانی رئیس جمهور جدید کشورشان شدند. آنها معتقدند چنین فردی صلاحیت به دست گرفتن سکان یک کشور را نداشته و بی تردید تصمیمات وی نیز تحت الشعاع بیماری اش خواهد بود و این موضوع غیر قابل تصور است.

حائز اهمیت آنکه دونالد ترامپ از تخستین روز تحویل قدرت در کاخ سفید ، موجی از دستورات را راه اندازی کرد ، دستوراتی مانند ورود ممنوع مسلمانان به آمریکا و دیوار کِشی در مرز مکزیک و ... که از نظر روان پزشکان این دستورات گواه مشکلات حاد روانی وی می باشد.