تبیان، دستیار زندگی
کتاب «راهنمای بارداری سالم» نوشته جمعی از کارشناسان مِیو کلینیک، به تازگی از سوی نشر پندارتابان روانه بازار کتاب شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب «راهنمای بارداری سالم» منتشر شد

کتاب «راهنمای بارداری سالم» نوشته جمعی از کارشناسان مِیو کلینیک، به تازگی از سوی نشر پندارتابان روانه بازار کتاب شده است.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

کمتر رویدادی در زندگی هر فرد وجود دارد که بتواند با اهمیت و شادی تولد بچه رقابت کند. این فرد تازه متولد شده چنان مهم می‌شود که برای پرورش و نگهداری او هر کاری را انجام می‌دهیم. دوران شگفت انگیز بارداری دورانی است که پدران و مادران با اشتیاق هر چه تمام به دنبال پرسش‌هایی پیرامون آن هستند که با راهنمایی درست بتوانند این دوران را پشت سر بگذارند.

کتاب «راهنمای بارداری سالم» راهنمای جامعی است که پاسخگوی بسیاری از پرسش‌ها و نگرانی‌های پدرا و مادران است و می‌تواند مرجعی قابل استفاده برای این دوران باشد.

این کتاب در ۶ فصل نوشته شده است؛ فصل اول به تغذیه، ورزش، بایدها و نبایدهای دارویی اشاره می‌کند، در فصل دوم به بررسی رشد بچه و تغییرات فیزیکی و عاطفی می‌پردازد، فصل سوم راهنمای مناسبی برای نگهداری از نوزاد به دنیا آمده در هفته‌های ابتدایی است، فصل چهارم به مادران برای گرفتن تصمیمات مهمی که در دوران بارداری پیش می‌اید کمک می‌کند، فصل پنجم شامل خود مراقبت‌هایی است مانند دردهای کمر، پا و تغییرات گوارشی که برای سهولت استفاده به ترتیب حروف الفبا آورده شده‌اند و در نهایت فصل ششم به پیچیدگی‌های این دوران و راه‌های درمان آنها اشاره می‌کند.

کتاب «راهنمای بارداری سالم» با ترجمه نگین اسلامی‌فر در ۶۵۲ صفحه و در قطع رقعی به بهای ۴۵ هزار تومان از سوی نشر پندارتابان منتشر شده است.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .