تبیان، دستیار زندگی
فت بنیاد نشر معارف اسلامی در شهرستان كازرون فارس روز شنبه درآیینی فعالیت خود را آغاز كرد. حجت‌الاسلام حسین بنیادی مسوول حوزه علمیه كازرون و رییس این بنیاد در این آیین گفت: ایجاد این مركز در اجرای فرامین مقام معظم رهبری ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بنیاد نشر معارف اسلامی در كازرون فارس گشایش یافت

بنیاد نشر معارف اسلامی در شهرستان كازرون فارس روز شنبه درآیینی فعالیت خود را آغاز كرد.

حجت‌الاسلام حسین بنیادی مسوول حوزه علمیه كازرون و رییس این بنیاد در این آیین گفت: ایجاد این مركز در اجرای فرامین مقام معظم رهبری درباره نهضت نرم‌افزاری و با توجه به نیاز امروز جامعه و شبهه‌هایی كه در جامعه القا می شود، كاری ضروری بود كه انجام شد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ایرنا وی افزود: این بنیاد برای نخستین بار در كشور در كازرون فعالیت خود را آغاز كرده است و در ‪ ۲۵‬موضوع دینی از جمله كلام، فلسفه، حدیث، علوم قرآنی، احكام و فقه به چهار طریق حضوری، تلفنی، پستی و اینترنتی پاسخگوی پرسشهای علاقه‌مندان است.

حضرت حجت‌الاسلام بنیادی اظهار داشت: بنیاد نشر معارف اسلامی كازرون عضو بانك نرم‌افزاری علوم اسلامی قم است و در مجموع ‪ ۲۶‬رایانه، كار اطلاع رسانی به متقاضیان را انجام می‌دهد.

وی افزود: تلفن ‪ ۱۴۴‬بنیاد نشرمعارف‌اسلامی‌كازرون بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی علاقه‌مندان است.

رییس بنیاد نشر معارف اسلامی كازرون گفت: این بنیاد با هزینه ‪ ۵۰۰‬میلیون ریال از محل كمك نیكوكاران و زیر نظر حوزه علمیه كازرون احداشت شده است.

شهرستان كازرون با ‪ ۲۵۰‬هزار نفر جمعیت در غرب فارس قرار دارد و فاصله مركز آن تا شیراز ‪ ۱۶۰‬كیلومتر است.