تبیان، دستیار زندگی
فراخوان مسابقه عکاسی معماری با موضوع «هویت در معماری» اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هویت در معماری به مسابقه گذاشته می‌شود

فراخوان مسابقه عکاسی معماری با موضوع «هویت در معماری» اعلام شد.

بخش هنری تبیان
فراخوان هنری

مسابقه عکاسی معماری با هدف شناخت و معرفی حقایق نهفته در هویت معماری ایرانی اسلامی، بررسی سبک زندگی اسلامی در معماری ایرانی، بررسی نسبت تاریخ و هویت در معماری معاصر ایران، تأثیر عناصر کالبدی محیط بر فرهنگ و هویت، بررسی علل و عوامل اغتشاش در هویت معماری برگزار می‌شود.

شرکت در این مسابقه برای علاقه‌مندان آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر  ۱۰ عکس دیجیتال را با فرمت jpg و ۳۰۰ dpi و ضلع کوچک عکس ٣٠ سانتی‌متر ارسال کند. شرکت‌کنندگان باید فرم ثبت‌ نام در مسابقه را از سایت www.irac.ir تهیه‌ و پس از تکمیل، روی DVD ذخیره کنند.

جوایز این مسابقه، نفر اول ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۳۰ میلیون ریال، نفر سوم ۲۰ میلیون ریال اعلام‌ شده است  در ضمن به ازای هر اثر برگزیده و راه‌یافته به نمایشگاه ۸۰۰ هزار ریال به‌عنوان حق‌التألیف به عکاس اثر پرداخت می‌شود.

آخرین‌ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه ۱۷ فروردین‌ماه سال آینده و داوری آثار ۳۱ فروردین ۹۶ است.

افتتاحیه نمایشگاه آثار انتخابی این مسابقه، سوم اردیبهشت ۹۶ اعلام‌ شده است و تا روز اختتامیه و اعلام نتایج در تاریخ ۷ اردیبهشت این نمایشگاه برای بازدید علاقه‌مندان ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه مسابقه تهران، انتهای خیابان فلسطین (پایین‌تر از تقاطع جمهوری)، خیابان لقمان‌الدوله ادهم، پلاک ۷، مرکز معماری حوزه هنری ارسال کنند.


منبع: حوزه هنری