تبیان، دستیار زندگی
یه  آزمون مرحله مقدماتی دومین جشنواره سراسری صحیفه سجادیه در سراسر دانشگاه‌های كشور روز سه شنبه 29 آذر برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، این آزمون در دو رشته كتابخوانی از كتاب خلاص...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری آزمون مرحله مقدماتی دومین جشنواره صحیفه سجادیه

آزمون مرحله مقدماتی دومین جشنواره سراسری صحیفه سجادیه در سراسر دانشگاه‌های كشور روز سه شنبه 29 آذر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، این آزمون در دو رشته كتابخوانی از كتاب خلاصه زندگانی علی بن الحسین تألیف دكتر سید جعفر شهیدی و حفظ و مفاهیم از كتاب با زبور آل محمد (ص) برگزار می‌شود و راه یافتگان به مرحله نهایی در اسفند ماه با یكدیگر رقابت خواهند نمود.
همچنین دومین جشنواره ادبی، هنری، پژوهشی صحیفه سجادیه، علاوه بر آزمون در رشته‌های پژوهش، داستان، شعر، فیلمنامه، نمایشنامه، نماهنگ، فیلم كوتاه، عكاسی، گرافیك، خطاطی، نقاشی، تواشیح، مداحی و مناجات خوانی به همت نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و دانشگاهیان علاقمند می‌توانند تا آغاز اسفند آثار خود را به دفتر نهاد در دانشگاه محل تحصیل تحویل داده و یا به دبیرخانه جشنواره به آدرس: تهران، خ ولیعصر، خ زرتشت غربی، پ 94، دبیرخانه جشنواره صحیفه ارسال كنند.
لازم به ذكر است مراسم پایانی این جشنواره در اردیبهشت سال 85 برگزار خواهد شد و به بیش از 800 نفر از برگزیدگان جوایزی همچون كمك هزینه سفر عمره، عتبات عالیات، سوریه، مشهد مقدس و سكه‌های بهار آزادی اهدا خواهد شد.