تبیان، دستیار زندگی
رییس قوه قضاییه گفت: نظام غرب در صدد نفوذ است؛ اینکه در فکر این هستند که انقلاب را از طریق نفوذ باز بدارند برای ما روشن است، اما متاسفانه عده ای باور ندارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«نفوذ» جدی است و باید آن را باور کنیم

رییس قوه قضاییه گفت: نظام غرب در صدد نفوذ است؛ اینکه در فکر این هستند که انقلاب را از طریق نفوذ باز بدارند برای ما روشن است، اما متاسفانه عده‌ای باور ندارند.

بخش سیاست تبیان
لاریجانی

به گزارش ایسنا، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در اولین همایش ملی نظام سلطه و جریان نفوذ که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام دهه فجر و تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بحث نفوذ بحث جدی است. برجسته کردن این مساله در زمان پراهمیت است. ما باید به باوری درباره بحث نفوذ برسیم و آن را در سطوح مختلف مطرح کنیم؛ به دلیل اهمیت بالای مساله و نتایجی که دارد.

وی بیان کرد: مساله مهم بحث باور این پدیده است. تردیدی وجود ندارد که این پدیده‌ای است و نظام غرب در صدد این نفوذ هستند و اینکه در فکر این هستند که انقلاب را از طریق نفوذ باز بدارند برای ما روشن است، اما متاسفانه عده‌ای باور ندارند و مطرح می کنند که آیا واقعیت است یا تشکیک.

رییس فقوه قضاییه افزود: اولین وظیفه ما این است که نفوذ را باور کنیم و طبیعی است که نفوذ مجاری مختلف دارد و نفوذ فرهنگی و سیاسی و اقتصادی داریم.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .