تبیان، دستیار زندگی
ند  نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای 27 آذر سال‌روز شهادت شهید محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامیداشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، در این اطلاعیه با اشاره به پیام امام خمینی (ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استحكام پیوند حوزه و دانشگاه ترفندهای دشمن را نقش بر آب می‌كند

نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای 27 آذر سال‌روز شهادت شهید محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامیداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، در این اطلاعیه با اشاره به پیام امام خمینی (ره) به مناسبت شهادت این بزرگمرد سنگر حوزه و دانشگاه آمده است: شهادت او و همراهانش در دل ملت و جوانان آگاه ما حماسه آفریدند و آتش نهضت اسلامی را افروخته تر و جنبش قیام ملت را متحرك تر كردند.
این اطلاعیه در قسمت دیگری می‌افزاید: روز وحدت حوزه و دانشگاه كه از یادگارهای ارزشمند امام بزرگوار ماست، می تواند به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، در هدفی واحد حركتی به سمت یك جامعه اسلامی پیشرفته مستقل، جامعه امام، جامعه پیشاهنگ، جامعه الگو ایجاد كند.
در قسمت پایانی این اطلاعیه به دو قشر روحانی و دانشجو توصیه شده است كه هر قدر پیوند دوستی و تفاهم بین شما محكم‌تر و استوارتر باشد نقشه‌ها و توطئه های دشمنان اسلام و كسانی كه سعی در جدایی دو مركز مهم حوزه و دانشگاه دارند و در این راه از هیچ ترفندی دریغ نمی‌كنند نقش بر آب خواهد كرد.