تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین گفت: حالا که سرمربی شده ام می فهمم لیگ والیبال مان چقدر کثیف شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عطار: لیگ والیبال کثیف شده است

سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین گفت: حالا که سرمربی شده‌ام می‌فهمم لیگ والیبال مان چقدر کثیف شده است.

بخش ورزشی تبیان
عطار

مجتبی عطار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد معوقه دیدار تیمش برابر پارسه و پیروزی 3 بر 2 برابر این تیم اظهار داشت: ست به ست و امتیاز به امتیاز این مسابقه برای ما بسیار حساس بود که خوشبختانه توانستیم پیروز شویم تا همچنان برای حضور در پلی‌آف امید داشته باشیم. امیدوارم در ادامه مسابقات خود هم بتوانیم به نتایج دلخواه خود برسیم.

وی با گلایه از شرایط لیگ برتر ادامه داد: چند روز پیش از ساری با من تماس گرفتند و اتهام تبانی به من زدند. آنها اعتقاد داشتند که من به عمد برابر اردکان تیمم را بازنده کردم. در حالی که خدا شاهد است که این حرف‌ها حقیقت ندارد. وقتی که زندگی من از راه والیبال می‌گذرد من چرا باید این کار را بکنم؟ مگر مریض هستم که تیمم را بازنده کنم؟ متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده که چه ببریم و چه ببازیم پشت سرمان حرف می‌زنند.

سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین با کثیف دانستن لیگ برتر خاطرنشان کرد: من مدت‌ها به عنوان کمک مربی در لیگ فعالیت کردم و حالا که سرمربی شده‌ام می‌فهمم چقدر لیگ ایران کثیف شده است. آقایان از حالا به فکر تیم فصل بعد خود هستند و دست به هر کاری می‌زنند تا فصل بعد در تیمی باشند که دلشان می‌خواهد. از دید من روزی دست خدا است و به همین دلیل نمی‌دانم چه می‌توانم به این آقایان بگویم!

عطار با اشاره به بازی روز یک‌شنبه تیمش برابر سایپا عنوان کرد: واقعیت این است که ما ادعایی نداریم، اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا برنده باشیم. سایپایی‌ها عنوان چهارمی خود را قطعی کرده‌اند و روز چهارشنبه در پلی‌آف بازی دارند. باید دید که هدفگذاری آنها چگونه است و دوست دارند در مرحله بعد با چه تیمی روبرو شوند.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .