تبیان، دستیار زندگی
اپل به زودی تولید و مونتاژ گوشی های آیفون خود را در کشور هند آغاز خواهد کرد. انتظار می رود این فرایند از ابتدای بهار آغاز شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز قریب الوقوع تولید آیفون در هند

اپل به زودی تولید و مونتاژ گوشی‌های آیفون خود را در کشور هند آغاز خواهد کرد. انتظار می رود این فرایند از ابتدای بهار آغاز شود.

بخش دانش و زندگی تبیان
ایفون

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، اپل قصد دارد با تمرکز بر بازارهای بزرگ تلفن همراه در جهان از جمله هند سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهد. البته هند کشوری است که بیشتر به علت استفاده از گوشی های میان رده و متوسط مورد توجه است.

اپل به همین منظور از شرکت تایوانی Wistron کمک گرفته تا با همکاری آن گوشیهای آیفون خود را در کارناتاکای بنگلور هند تولید کند. مدیران اپل به همین منظور در ماه ژانویه به هند سفر کرده بودند و مذاکراتی را با مقامات محلی در بنگلور هند انجام داده بودند.

پیش از این، زمزمه هایی در مورد احتمال تاسیس کارخانه ای جدید برای تولید گوشی های سامسونگ در هند هم شنیده می شد. کندشدن روند استقبال از گوشی های هوشمند در چین و اشباع برخی بازارهای دیگر باعث شده شرکت های گوشی ساز به هند توجه بیشتری نشان دهند.

گفته می شود طرف آمریکایی در تلاش است تا شرایط مطلوبی را برای فعالیت خود در هند ایجاد کند و از جمله به دنبال معافیت مالیاتی 15 ساله برای تسهیل واردات تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود به هند است.

آیفون های تولید شده در هند در بازار داخلی این کشور به فروش خواهند رفت و فعلا برنامه ای برای صادرات و فروش آنها در دیگر کشورها وجود ندارد.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .