تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاه و فروشگاه دائمی صنایع دستی گوهرسنگ ها با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مشهد افتتاح شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دائمی گوهرسنگ‌ها در مشهد

نمایشگاه و فروشگاه دائمی صنایع‌دستی گوهرسنگ‌ها با حضور رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در مشهد افتتاح شد.

بخش گردشگری تبیان

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دائمی گوهرسنگ‌ها در مشهد

به‌گزارش تبیان از میراث آریا، این نمایشگاه که در موزه بزرگ خراسان واقع شده است  با حضور زهرا احمدی‌پور معاون رئیس جمهوری، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و جمعی از مدیران، مسئولان، هنرمندان صنایع‌دستی و بانوان کارآفرین به طور رسمی گشایش یافت.

احمدی‌پور در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با اشاره به اهمیت صنایع‌دستی گوهرسنگ‌ها بر حمایت‌های همه جانبه از گوهرسنگ‌ها به‌عنوان یکی از ارزشمندترین انواع صنایع‌دستی که نقش مهمی در صادرات تولید ثروت دارد تأکید کرد.

نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی گوهرسنگ‌ها با همکاری بخش خصوصی و به همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی راه‌اندازی شده است و در آن مجموعه کاملی از انواع گوهرسنگ‌ها و صنایع دستی ساخته شده از آن‌ها به نمایش در آمده است. محوریت این نمایشگاه فیروزه و سنگ‌های قیمتی در استان خراسان رضوی است.


منبع : میراث آریا