تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام والمسلمین مظفری در جمع مسئولان و کارکنان دادگاههای تجدید نظر استان خراسان رضوی بر تسریع در انجام امور و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تسریع در انجام امور و تکریم ارباب رجوع

حجت الاسلام والمسلمین مظفری در جمع مسئولان و کارکنان دادگاههای تجدید نظر استان خراسان رضوی بر تسریع در انجام امور و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.

بخش حقوق تبیان

حجت الاسلام و المسلمین مظفری

به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی ، حجت الاسلام والمسلمین مظفری در جمع مسئولان و کارکنان دادگاههای تجدید نظر استان خراسان رضوی بر  تسریع در انجام امور و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری که در نشست مشترک با مسئولان و کارکنان دادگاههای تجدید نظر استان خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می گفت ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده خاطر نشان کرد: تمامی تلاش ستاد دادگستری استان طی مدت اخیر فراهم آوردن زمینه های تسریع انجام امور قضایی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی بوده است. وی با اشاره به انباشت تجربیات در میان پیشکسوتان عرصه قضا خاطر نشان کرد: به این تجربیات می بایست به مثابه یک سرمایه عظیم نگریسته شود و از این تجربیات در پیش برد کارها استفاده شود. وی وجود یک نظام کارآمد پیشنهادات و انتقادات را برای هر مجموعه ای ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در مجموعه قضایی نیز با برگزاری جلسات متعدد و اتاق فکرهای تخصصی در این راستا گامهای خوبی بویژه در مدت اخیر برداشته شده است.

وی وجود یک نظام کارآمد پیشنهادات و انتقادات را برای هر مجموعه ای ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در مجموعه قضایی نیز با برگزاری جلسات متعدد و اتاق فکرهای تخصصی در این راستا گامهای خوبی بویژه در مدت اخیر برداشته شده است.

وی با تبریک ایام ا... دهه فجر، این ایام را یکی از تجلیات عنایات الهی به مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: این انقلاب به بهای خون شهیدان و پایمردی مردم قدردان ما پا گرفت و امروز آحاد جامعه بویژه مسئولان در قبال این ودیعه الهی مسئولیت دارند. وی مجموعه قضایی را مظهر تجلی حاکمیت اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه ما در این جایگاه حساس تلاش در جهت بسط و گسترش عدالت با هدف کسب رضای الهی و ارتقاء رضایتمندی عمومی می باشد و در این میان مجموعه دادگهاهای تجدید نظر از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. وی رعایت شرع مقدس اسلام و قانون را یکی از مهمترین مواردی دانست که باید مورد توجه تمامی قضات و کارکنان محترم بویژه مجموعه خدوم تجدید نظر قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با تقدیر از اقدامات انجام شده در این مجموعه قضایی خاطر نشان کرد: هرچند تلاشهای گسترده ای در این مجموعه خدوم به انجام رسیده اما تا رسیدن به حد مطلوب باید با تلاش جهادی و با تأکید بر اخلاق و آداب اسلامی و حسن سلوک با مراجعان محترم گام برداریم.

در ابتدای این جلسه همچنین تعدادی از مدیران محترم دفاتر و کارکنان محترم به بیان دیدگاهها، پیشنهادات و مشکلات خود پرداختند.

منبع: میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .