تبیان، دستیار زندگی
رئیس دادگستری بهبهان به همراه دادستان و بازپرس دادسرای این شهرستان ضمن حضور در زندان بهبهان با زندانیان بصورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتصاب قاضی ناظر مستقر در زندان بهبهان

رئیس دادگستری بهبهان به همراه دادستان و بازپرس دادسرای این شهرستان ضمن حضور در زندان بهبهان با زندانیان بصورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.

بخش حقوق تبیان

کریمی پور

به نقل از روابط عمومی زندانهای خوزستان، کریمی پور رئیس دادگستری ، محمدنژاد دادستان و احمدی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان با حضور در زندان این شهرستان  و دیدار با آزاده رئیس این ندامتگاه با زندانیان بصورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات قضایی آنان رسیدگی کرد.

کریمی پور افزود : به منظور افزایش زندانیان رأی باز و اشغال بکار ، محکومین تا سقف ۱۵ سال نیز می توانند با تودیع وثیقه از این امتیاز برخوردار شوند.

کریمی پور در این بازید ضمن تشکر از آزاده رئیس زندان در راستای ایجاد فضای مناسب جهت اصلاح و تربیت مجرمین، گفت  در راستای اجرای برنامه ها و دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندانها و کاهش اطاله دادرسی، حمزوی به عنوان قاضی ناظر  مستقر در زندان انتخاب شد تا بصورت تمام وقت به امورات قضایی زندانیان در زندان رسیدگی شود. کریمی پور افزود : به منظور افزایش زندانیان رأی باز  و اشغال بکار ، محکومین تا سقف ۱۵ سال نیز می توانند با  تودیع وثیقه از این امتیاز برخوردار شوند.

آزاده رئیس زندان بهبهان نیز گفت : افزایش همکاری بین زندان و مراجع قضایی ضمن کاهش جمعیت کیفری، روند اصلاح و تربیت مجرمین را نیز سرعت می بخشد.

منبع: میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .