تبیان، دستیار زندگی
فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: در یازده ماهه امسال بیش از 2 تن پیش ساز شیشه در این شهرستان کشف و ضبط شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کشف بیش از 2 تن پیش ساز شیشه

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: در یازده ماهه امسال بیش از 2 تن پیش ساز شیشه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

بخش حقوق تبیان

سرهنگ فتاح بابانژاد

سرهنگ فتاح بابانژاد اظهار کرد: در این مدت همچنین 75 کیلوگرم افدرین، سه کیلو شیشه، چهار کیلو تریاک و چهار هزار و 534 عدد قرص روانگردان از 336 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر صنعتی و غیرصنعتی کشف و در این ارتباط 228 فقره پرونده قضایی تشکیل شده است.

سرهنگ بابانژاد همچنین گفت:کارگاه تولید مواد آرایشی و بهداشتی که با مارک فرانسه در این شهرستان لوازم آرایشی تقلبی تولید می کرد شناسایی و از آنها 2 هزار و 542عدد کرم آرایشی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه از قاچاقچیان 17 خودرو کشف و توقیف شده است، افزود: میزان کشفیات مواد مخدر شهرستان مهاباد در یازده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است این در حالی است که کشف مواد مخدر سنتی در مهاباد بسیار کمتر از شهرهای دیگر آذربایجان غربی و کشور است.

سرهنگ بابانژاد همچنین گفت:کارگاه تولید مواد آرایشی و بهداشتی که با مارک فرانسه در این شهرستان لوازم آرایشی تقلبی تولید می کرد شناسایی و از آنها 2 هزار و 542عدد کرم آرایشی کشف و ضبط شد. وی اضافه کرد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد. شهرستان مهاباد با بیش از 230 هزار نفر جمعیت دارای سه کلانتری بوده و در جنوب آذربایجان غربی واقع است.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .