تبیان، دستیار زندگی
سریال تلویزیونی بازگشت به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری و با بازی حسن پورشیرازی، فریبا کوثری، قاسم زارع و کاوه خداشناس از امشب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سه روی آنتن می رود. این سریال تولید صدا و سیمای گلستان بوده و همه لوکیشن های آن در این استان است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سریال «بازگشت» از امشب روی آنتن شبکه3

سریال تلویزیونی بازگشت به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین عامری و با بازی حسن پورشیرازی، فریبا کوثری، قاسم زارع و کاوه خداشناس از امشب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این سریال تولید صدا و سیمای گلستان بوده و همه لوکیشن‌های آن در این استان است.

بخش سینما وتلویزیون تبیان

title

حسین عامری، تهیه‌کننده و کارگردان سریال بازگشت درباره این اثر گفت: این مجموعه در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای و با موضوع اجتماعی و خانوادگی پخش می شود. گرچه قصه در زمان حال می‌گذرد، اما بازگشتی هم به زمان جنگ داریم. البته مخاطب در این سریال فضای جنگ را نمی‌بیند، بلکه ماجرایی را شاهد است که مربوط به دوران جنگ است. در واقع یک نامه بعد از چند سال پیدا می‌شود و منجر به اتفاق‌هایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این سریال روایتگر زندگی سعید شریفی، مستندساز است. او همراه همسر و دو پسرش زندگی می‌کند. در زمان جنگ دوست شریفی با نام امیرحسین مهدوی به شهادت می‌رسد و شریفی خودش را در این اتفاق مقصر می‌داند. حال بعد از گذشت چند سال دوباره بر اثر یک اتفاق این ماجرا سر باز می‌کند و زندگی خانوادگی شریفی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

این کارگردان با اشاره به حسن پورشیرازی که نقش سعید شریفی را بازی می‌کند، توضیح داد: با توجه به این که ذهنیت خوبی از بازی و توانمندی حسن پورشیرازی داشتم، احساس کردم او بهترین گزینه برای ایفای این نقش است. خوشبختانه شرایط هم فراهم شد. پورشیرازی از بازیگران بسیار خوب است که نقش سعید شریفی را با انرژی بازی کرده است.

عامری ادامه داد: نقش همسر سعید شریفی را فریبا کوثری بازی می‌کند که مدیر یکی از سازمان‌های منابع طبیعی و استاد دانشگاه است. در کنار پورشیرازی و کوثری، کاوه خداشناس، امین گلستانه، سوگل طهماسبی، مجید مشیری، زهره حمیدی، زهره صفوی، مهری آل‌آقا و نسرین نکیسا به عنوان دیگر بازیگران سریال حضور دارند.

وی عنوان کرد: تلاش کردم متناسب با کاراکترها، بازیگران را انتخاب کنم. خوشبختانه انتخاب‌های بسیار خوب برای سریال تلویزیونی بازگشت داشتیم. با توجه به این که گروه خوبی برای این مجموعه بودیم، همکاری بسیار خوب و همدلانه‌ بود و من لذت بردم. لوکیشن‌های این مجموعه در گرگان و اطراف این شهر است.

این کارگردان اشاره کرد: در این سریال قاسم زارع نقش یک روحانی را بازی می‌کند که ویژگی‌های جالبی دارد و حتی برای مخاطبان هم جذاب خواهد بود. امیدوارم مخاطبان از تماشای مجموعه بازگشت لذت ببرند ؛ زیرا همه گروه تلاش خودشان را کردند تا یک اثر خوب و شایسته برای بینندگان آماده کنند.طرح اولیه فیلمنامه این مجموعه را مرجان اشرفی‌زاده و علی اصغری نوشته‌اند و حسین عامری با همکاری رضا بهشتی، فیلمنامه را در 13 قسمت به نگارش درآورده است.


منبع: جام جم آنلاین

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .