تبیان، دستیار زندگی
هفت گل رئال در شب رائول هاشمیان، پیروزی بوخوم را رقم زد گلزنی برادران اینزاگی هفت گل رئال در شب رائول هفته سوم رقابت های فوتبال باشگاه های اسپانیا با پیروزی خیره كننده 7 بر 2 رئال مادرید مقابل وایادولید آغاز شد. رائول در شبی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از لیگهای اسپانیا ، آلمان و ایتالیا

هفت گل رئال در شب رائول

هاشمیان، پیروزی بوخوم را رقم زد

گلزنی برادران اینزاگی

هفت گل رئال در شب رائول



هفته سوم رقابت های فوتبال باشگاه های اسپانیا با پیروزی خیره كننده 7 بر 2 رئال مادرید مقابل وایادولید آغاز شد.

رائول در شبی كه با سه گل ستاره میدان بود، شبی به یاد ماندنی را در سانتیاگو برنابئو برای طرفدارانش رقم زد.

با اشتباه خولیو سزار كه دروازه تیم خود را باز كرد، گلزنی رئال آغاز شد و دو گل دیگر از رائول نتیجه نیمه اول را سه بر صفر كرد. زیدان ، فیگو ، رائول و رونالدو در نیمه دوم نیز گلزنی كردند  تا وایادولید یكی از سنگین ترین شكست های چند سال اخیر خود را تجربه كند.

هاشمیان، پیروزی بوخوم را رقم زد

شكست سنگین بایرن مونیخ


هفته پنجم رقابتهای فوتبال باشگاه های آلمان با گلزنی وحید هاشمیان و شكست بایرن مونیخ آغاز شد.

هاشمیان كه برای اولین بار به طور ثابت برای بوخوم بازی می كرد، در دقیقه 46 با ضربه زیبای سر دروازه هانزاروستوك را باز كرد تا نشان دهد، تا به حال نیمكت نشینی وی بی دلیل بوده است. گودیانسن نیز در دقیقه 90 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا بوخوم به پیروزی 2 بر صفر برسد.

در سایر بازیهای مهم ، دورتموند دو بر یك وردربرمن را شكست داد، لوركوزن با یك گل بر هامبورگ غلبه كرد.

مهدوی كیا در این دیدار نیز به دلیل مصدومیت بازی نكرد تا وضعیت هامبورگ بدتر از گذشته شود.

بایرن مونیخ نیز تن به شكست سنگین 3 بر 2 در برابر ولفسبورگ داد.

گلزنی برادران اینزاگی



هفته دوم رقابتهای فوتبال باشگاه های ایتالیا با دو بازی آغاز شد كه طی آن تیم های میلان و لاتزیو در برابر حریفان خود پیروز شدند.

میلان كه در سن سیرو میزبان بولونیا بود، ابتدا با گل دقیقه 10 شوچنكو پیش افتاد. اما " نرو" دردقیقه 32 این گل را جبران كرد تا نیمه نخست با تساوی پایان یابد. با شروع نیمه دوم میلان به حملات خود ادامه داد تا بالاخره فیلیپو اینزاگی در دقایق پایانی بازی گل برتری میلان را به ثمر رساند. شوچنكو و اینزاگی در دیدار اوكراین و ایتالیا نیز برای كشورهای خود گلزنی كرده بودند. دردیگر بازی شب گذشته لاتزیو میهمان سامپدوریا بود و توانست با گل های سیمونه اینزاگی، برادر كوچك ترفیلیپو و آلبرتینی ، سامپدوریا را دو بر یك شكست دهد.