تبیان، دستیار زندگی
مهتاب کرامتی گفت: از بازی کردنم در فیلم سینمایی عصر یخبندان دو سال می گذرد و طی این مدت تنها در فیلم سینمایی «ماجان» ایفای نقش کردم چرا که دوست دارم نقش های متفاوتی را تجربه کنم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهتاب کرامتی: نقش های متفاوت را دوست دارم

مهتاب کرامتی گفت: از بازی کردنم در فیلم سینمایی عصر یخبندان دو سال می‌گذرد و طی این مدت تنها در فیلم سینمایی «ماجان» ایفای نقش کردم چرا که دوست دارم نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم.

بخش سینما وتلویزیون تبیان

title

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «ماجان»‌به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد در اتاق کنفرانس سعدی واقع در برج میلاد با حضور عوامل این فیلم و اصحاب رسانه برگزار شد.

مهتاب کرامتی به عنوان بازیگر نقش زن اصلی این فیلم طی سخنانی گفت: من به نمایندگی از بازیگران دیگری که جایشان خالی است مانند بابک انصاری و فرهاد اصلانی اینجا هستم باید به این نکته اشاره کنم که طی دو سال گذشته در هیچ فیلم سینمایی بازی نکردم.

وی افزود: آخرین فیلم سینمایی که پیش از «ماجان‌» بازی کرده‌ام عصر یخبندان بوده است. فکر می‌کنم از نظر محتوا این فیلم فضای متفاوتی داشت. اگر نگاهی به کارنامه کاریم انداخته شود نشان می‌دهد که دوست دارم نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم و تأملی در ایفای یک نقش ندارم.در این دوره از جشنواره فیلم فجر اگر فیلم سینمایی «مرداد» هم حضور داشت تفاوت‌ نقش‌هایم بیشتر حس می‌شد.

سیدمحمدمهدی عسگرپور تهیه کننده فیلم سینمایی «ماجان» که در نشست حضور داشت نیز طی سخنانی اظهار کرد: اکران اول یک فیلم سینمایی مانند هندوانه در بسته است اینکه پرسیده می‌شود چرا از فیلم اولی‌ها حمایت می‌کنم باید بگویم پیش از این در مصاحبه فیلم سینمایی «متولد65» تهیه‌کننده یک کارگردانی فیلم اولی را برعهده داشتم گفتم مسئله اصلی من تهیه‌کنندگی نیست در سوابق من این موضوع مهم نبوده من در مدار فعالیت‌های حرفه‌ایم حرکت می‌کنم.

او همچنین عنوان کرد: احتمال اینکه ارتباطم با فیلم‌ اولی‌ها وجود دارد است گاهی اوقات فیلمنامه را به من می‌دهند تا نظر دهم و یا مشاوره که در نهایت منجر به همکاری می‌شود.

کارگردان فیلم سینمایی «مهمان داریم» در ادامه عنوان کرد: تهیه‌کنندگی این فیلم از طرف موسسه تصویر شهر به من پیشنهاد شد و اصل موضوع برایم جذاب بود.باز هم می‌گویم مسئله اصلی من تهیه‌کنندگی نیست مگر فکر کنم می‌توانم کمکی در این بخش به فیلمساز کنم.

وی با انتقاد از داوری فیلم‌ها افزود: تردید ندارم که فیلم سینمایی «ماجان» حداقل از برخی فیلم‌ها که در بخش سودای سیمرغ وجود دارند بهتر است اما صلاح مملکت خویش خسروان دانند. شاید این انتخاب برگرفته از دق و دلی‌های خانه سینما در آن دوران باشد.

رحمان سیفی‌آزاد کارگردان این فیلم سینمایی گفت:‌ سوژه این فیلم سینمایی را خانم لاریجانی فیلم‌نامه‌نویس دادند و ما بعد از آن به دنبال سرمایه‌گذار بودیم. آقای عسگرپور دعوت کردیم فیلمنامه را ب خواند به این ترتیب گروه شکل گرفت اما با سختی‌های زیادی بازیگران فیلم انتخاب شدند. فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماجان‌»‌ 50 روز طول کشید و بیش‌‌تولید آن دو ماه زمان برد.

در پایان این نشست لیلا لاریجانی فیلمنامه‌ نویس گفت:‌در این فیلم نیاز مادری و این مبحث مهم موردنظرم بود و تلاش کردم عاطفه مادری که رنج معلولیت فرزند را تلاش دارد در خود حل کند به تصویر بکشیم و همین دلیل نقش زن‌ها در فیلم سینمایی «ماجان» پررنگ است.


منبع: فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .