تبیان، دستیار زندگی
خدادادی گفت: وقتی شخصی دچار حادثه می شود به غیر از درد و غم حادثه نباید مشکلات دیگری از باب عدم هماهنگی دستگاه ها به او تحمیل شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نباید مشکلات عدم هماهنگی ها به مردم تحمیل شود

خدادادی گفت: وقتی شخصی دچار حادثه می‌شود به غیر از درد و غم حادثه نباید مشکلات دیگری از باب عدم هماهنگی دستگاه‌ها به او تحمیل شود.

بخش حقوق تبیان

خدادادی گفت: وقتی شخصی دچار حادثه می‌شود به غیر از درد و غم حادثه نباید مشکلات دیگری از باب عدم هماهنگی دستگاه‌ها به او تحمیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جلسه بررسی آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته در خصوص تشکیل مجتمع رسیدگی به دعاوی و جرایم ناشی از رانندگی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل اظهار کرد: مجتمع متمرکز رسیدگی تخصصی به جرایم و دعاوی ناشی از بی‌احتیاطی در امور رانندگی با هدف خدمت رسانی مطلوب و سریع به مردم ضرورت موضوع را به خوبی تبیین می‌کند.

وی گفت: وقتی شخصی دچار حادثه می‌شود به غیر از درد و غم حادثه نباید مشکلات دیگری از باب عدم هماهنگی دستگاه‌ها به او تحمیل شود.

خدادادی موضوع سوء استفاده‌ها، صحنه سازی‌ها و تصادفات ساختگی، عدم دسترسی آسان به کارشناسان فنی و در نتیجه محروم بودن از آن در تصمیم‌گیری‌ها و ... را از جمله مواردی دانست که ضرورت تشکیل این مجتمع را بیشتر می‌کند.

در ادامه پلیس راهور و بیمه ایران به ارائه اقدامات صورت گرفته در خصوص تسریع در تآسیس مجتمع تخصصی پرداختند.
منبع:  میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .