تبیان، دستیار زندگی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بیست و ششمین دیدار مردمی به درخواست های بیش از 51 نفر از شهروندان رسیدگی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به در خواست های 1558 نفر از شهروندان رسیدگی کرد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بیست و ششمین دیدار مردمی به درخواست های بیش از 51 نفر از شهروندان رسیدگی کرد.

بخش حقوق تبیان

دادگستری استان هرمزگان به درخواست های 1558 نفر از شهروندان رسیدگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در بیست و ششمین دیدار مردمی به درخواست های بیش از 51 نفر از شهروندان رسیدگی کرد.

از ابتدای سال جاری تا کنون رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان  با برگزاری بیست و شش جلسه دیدار عمومی به‌صورت حضوری به درخواست 1558نفر از متقاضیان رسیدگی و دستورات مقتضی را در محدوده موازین قانونی صادر نموده است.

عناوین اصلی مطالبات مردم در جریان برگزاری این دیدارهای عمومی غالباً طرح موضوعاتی چون حل و فصل مشکلات زندانیان ،تبدیل قرار و پذیرش  اعسار، درخواست رسیدگی مجدد به پرونده و بیان مسائل مختلف دیگر مردمی بوده است که به منظور حل‌وفصل  موارد مطرح‌شده، دستور مساعد قانونی صادر شده است.

ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی معاونت اجتماعی و روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان  بیانگر این مطلب است که روند برگزاری  ملاقات‌های مردمی، مورد استقبال و رضایتمندی اقشار مختلف مردم  استان قرار گرفته و افزایش اعتماد به دستگاه قضایی را به ‌همراه داشته است.

دیدار مردمی نماینده عالی قوه قضاییه در استان  هرمزگان با حضور دادستان مرکز استان  و معاونین دادگستری ، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 8 صبح در محل حوزه ریاست کل دادگستری استان  هرمزگان برگزار می شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان علاوه بر ملاقات مردمی روزهای سه شنبه در مرکز استان، با حضور مستمر در شهرستان‌ها و حوزه های قضایی استان از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی می کند.


منبع: میزان
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .