تبیان، دستیار زندگی
خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان: ماحصل تمامی تلاش های همکاران در دستگاه قضایی و مطالبه مردم از این دستگاه در واحدهای اجرای احکام به ثمر خواهد نشست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساماندهی و کاهش موجودی اجرای احکام کیفری

خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان: ماحصل تمامی تلاش های همکاران در دستگاه قضایی و مطالبه مردم از این دستگاه در واحدهای اجرای احکام به ثمر خواهد نشست.

بخش حقوق تبیان

ساماندهی و کاهش موجودی اجرای احکام کیفری

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شعب اجرای احکام کیفری بازدید بعمل آورد. احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در حاشیه این بازدید یکی از مشکلات دادگستری را حجم بالای موجودی پرونده در اجرای احکام دانست و بیان کرد: ماحصل تمامی تلاش های همکاران در دستگاه قضایی و مطالبه مردم از این دستگاه در واحدهای اجرای احکام به ثمر خواهد نشست و بر همین اساس ساماندهی و تقویت این بخش در دستور کار جدی قرار گرفت. وی گفت: برنامه ریزی و تلاش همکارانم در اجرای احکام کیفری دادگستری اصفهان کاهش موجودی در این واحد را به همراه داشته است. خسروی وفا موجودی 10 ماهه اول سال 94 اجرای احکام کیفری را 47699 فقره پرونده اعلام کرد که در مقایسه با 10 ماهه اول سال جاری که به 44633 فقره رسیده است 6 درصد کاهش موجودی را نشانگر است. این مقام قضایی اظهار کرد: وارده 10 ماهه اول سال 94 در این اجرا 67135 فقره پرونده و در 10 ماهه اول سال 95، این وارده به 81189 رسیده که این افزایش نیز حاصل تلاش همکارانم در بخش های مختلف محاکم دادگستری در مختومه کردن پرونده ها و ارسال به اجرای احکام است و بر این اساس علی رغم افزایش 21 درصدی ورودی، آمار 20 درصدی مختومه را در اجرای احکام کیفری شاهد هستیم. رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان در پایان ضمن تقدیر از زحمات قضات و کارکنان در تمامی بخشها که جهادگونه در احقاق حق و تحقق سیاست های قوه قضائیه تلاش می کنند، به منظور تسریع هر چه بیشتر این روند افزایشی و آمار و عملکرد مثبت و رفاه حال مراجعان، از افزایش یک شعبه اجرای احکام کیفری در مجتمع قضایی بهارستان خبر داد.


منبع: هشدار نیوز
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .