تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد: امروز نظام جمهوری اسلامی ثمره خون شهدای گرانقدر است و دغدغه­ ما به عنوان یک نهاد حاکمیتی دفاع و حمایت از ارزش های اصیل انقلاب و اسلام است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دفتر حمایت از ایثارگران در دادگستری تاسیس می شود

حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد: امروز نظام جمهوری اسلامی ثمره خون شهدای گرانقدر است و دغدغه‌ ما به عنوان یک نهاد حاکمیتی دفاع و حمایت از ارزش های اصیل انقلاب و اسلام است.

بخش حقوق تبیان

دفتر حمایت از ایثارگران در دادگستری تاسیس می شود

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمدحجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری این استان در دیدار با رئیس و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه خدمت همه جانبه به خانواده های شاهد و ایثارگر تکلیف همه ما است عنوان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ثمره خون شهدای گرانقدر است و دغدغه‌ ما به عنوان یک نهاد حاکمیتی دفاع و حمایت از ارزش های اصیل انقلاب و اسلام است. رئیس شورای قضایی این استان اظهارکرد: مسئولان و مدیران رژیم گذشته به پایگاه های ثروت و قدرت وابسته بودند اما با افتخار اعلام می کنیم که این نظام، حکومت پابرهنگان است. وی همچنین تاکید کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در تمام زمینه ها و به برکت خون شهدا و ایثارگران سربلند و سرافرازاست، بنابراین خانواده های آنان به گردن همه‌ ما حق دارند و شایسته تکریم و احترام اند. رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه شهدای عزیز متعلق به یک خانواده و یک جغرافیای خاص نیستند یادآور شد: بهترین عمل صالح گره گشایی ازکارکسانی است که در این نظام سهمی دارند و شما مسئولان اداره بنیاد شهید باید قدر این موقعیت را بدانید که خادم شهدا هستید. در این دیدار، موسوی امجد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر از حمایت های دستگاه قضایی و رئیس کل دادگستری استان خواستار حمایت قضایی و حقوقی بیشتر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و حل مشکلات آنان شد.


منبع: هشدار نیوز
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .