تبیان، دستیار زندگی
مجموعه ای از بی مبالاتی و اهمال باعث شد باحکم فیفا باشگاه استقلال از نقل و انتقال بازیکن محروم شود و این اتفاق فشارها را برمدیریت این باشگاه بسیار زیاد کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال و بهمن ماه حساس

مجموعه‌ای از بی‌مبالاتی و اهمال باعث شد باحکم فیفا باشگاه استقلال از نقل و انتقال بازیکن محروم شود و این اتفاق فشارها را برمدیریت این باشگاه بسیار زیاد کرده است.

بخش ورزشی تبیان

علیرضا منصوریان

در این شرایط شاید تنها مرهم زخم آنها نتایج داخل زمین باشد. دوبرد قاطع پشت سرهم تیم را تا حدودی از بحران خارج کرده است و درخشش جوانان هم جای اعتراض برای ممنوعیت بازی آندو تیموریان و سرور جباروف خریدهای پرسروصدا اما بی‌اثر باشگاه نگذاشته است.اما کیست که نداند بازه زمانی دوهفته آینده تاثیرمستقیم درسرنوشت علیرضا منصوریان سرمربی تیم و شاید تمام اهالی باشگاه داشته باشد؟ روزهای حساس علیرضا منصوریان از این بازی آغاز می‌شود، جایی که بعد از این دیدار باید به مصاف السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برود و سپس خودش را برای دربی آماده کند.

بنابراین برتری برابر ماشین‌سازی می‌تواند استقلال را از لحاظ روحی آماده دو بازی سخت دیگر کند. از طرفی استقلالی‌ها تنها دو امتیاز با تیم سوم جدول فاصله دارند و شاید با برتری مقابل ماشین‌سازی و لغزش ذوب‌آهن بتوانند به رده سوم صعود کنند. جایگاهی که پس از مدت‌ها می‌تواند شاگردان منصوریان را به آرامش برساند. استقلال برابر ماشین‌سازی سه هدف دارد؛ نخست ارتقای جایگاه خود و صعود به رده سومی، دوم آماده شدن برای بازی با السد قطر و سوم دیدار حساس بدون تلفات برابر پرسپولیس.

استقلالی ها باید سعی کنند بدون تلفات این دیدارها را برگزار کنند و با توجه به کمبود مهره های باتجربه ای که دارد بتواند بهترین نتایج را کسب کند تا امسال اندکی هواداران خود را خوشحال کند. سهمیه آسیایی ،شکست السد و نتیجه گرفتن در داربی می تواند جایگاه منصوریان را برای سال آینده بهبود ببخشد .

باید منتظر ماند و دید آیا منصوریان می تواند تیم خود را در این سه دیدار به سلامت عبور دهد یا خیر ؟