تبیان، دستیار زندگی
نوشیدنی های چربی سوز، ناشتا خوردن آب، غذاهای مردانه، نوشیدنی های خواب آور، بازکننده های گرفتگی عروق و گرفتگی های عضلانی، غذاهای سرطان زا و گواترزا و خواص ضدافسردگی لیموترش از جمله مطالب این هفته ی بخش تغذیه بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چربی سوزی، رگ، خواب، آقایان!

نوشیدنی های چربی سوز، ناشتا خوردن آب، غذاهای مردانه، نوشیدنی های خواب آور، بازکننده های گرفتگی عروق و گرفتگی های عضلانی، غذاهای سرطان زا و گواترزا و خواص ضدافسردگی لیموترش از جمله مطالب این هفته ی بخش تغذیه بود.

بخش تغذیه و آشپزی تبیان

مردی در حال غذا خوردن

7 نمونه از بهترین نوشیدنی های چربی سوز

اگر در تلاش برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل هستید لازم است از برخی شیوه ها به عنوان مکمل رژیم استفاده کنید. مصرف نوشیدنی های چربی سوز و البته ورزش منظم جزو این روش‌های مکمل هستند.

لیموترش برای آرامش اعصاب

افرادی که افسردگی را در زندگی خویش تجربه داشته اند با زاناکس آشنایی دارند. این دارو برای درمان اختلالات افسردگی تجویز می شود. لیموترش و بوییدن آن یک جایگزین خوب برای این داروست.

وقتی ناشتا آب می خورید چه اتفاقی در بدن می افتد؟

محققان به این نتیجه رسیده اند که مصرف آب به صورت ناشتا به درمان میزان زیادی از اختلالات بدن کمک می کند. به همین دلیل در کشوری مانند ژاپن برخلاف کشورهای دیگر مردم کمتر از مشکلاتی مانند دیابت و چاقی مفرط رنج می برد...

آشنایی با روش تهیه پیراشکی خمیری موز

هر چند تهیه دسر پیراشکی خمیری موز کمی وقت گیر است اما ارزش وقت گذاشتن را دارد. مخلوط شیرین و موز میانی را بین ورقه ای خمیر بپیچید و بپزید.

آقایان این 8 ماده غذایی را حتماً میل کنید

متأسفانه برخی از آقایان اهمیت چندانی به تغذیه خود نمی دهند. البته برخی دیگر نیز تغذیه خوب را در چرب خوردن و زیاد خوردن می دانند. اما واقعیت این است که بدن آقایان نیازهای خاص خود را دارد که باید تأمین شوند.

7 ماده غذایی که رگ‌ها را مسدود می کند

سلامت رگ‌های خونی و گردش خون مناسب برای سلامت قلب و سلامت قلب برای کل بدن و ادامه حیات لازم و ضروری است. سلامت رگ‌ها به میزان زیادی در گرو تغذیه مناسب است.

3 نوشیدنی شبانه برای خوابی بهتر

اگر قبل از خواب تمایل به خوردن یک نوشیدنی خوب و خواب آور دارید می توانید نوشیدنی های معرفی شده در این مطلب را امتحان کنید. این نوشیدنی ها خستگی روزانه را کاهش می دهند و خواب راحتی فراهم می کنند.

6 درمان طبیعی برای گرفتگی های عضلانی شبانه

کرامپ های شبانه اغلب در پی از بین رفتن مایعات و مواد معدنی بدن بروز می کند. کرامپ ها یا گرفتگی عضلات جزو مشکلات رایجی است که برای بسیاری از افراد بروز می کند. این مشکل به طور ناگهانی و به مدت چند ثانیه و حتی چند دقیقه بروز و فرد را اذیت می کند.

آشنایی با روش تهیه خورش ترش واش؛ غذای محلی گیلان

ابتدا بادمجان‌ها را پوست کنده و در آب و نمک غلیظ قرار می‌دهیم. سپس سبزی را خردکرده و با مقداری روغن آن را سرخ می‌کنیم و پیاز را روی سبزی رنده کرده و مخلوط می‌کنیم...

9 عادتی که باعث افزایش خطر سرطان معده می شود 

مصرف برخی مواد غذایی، نوشیدنی ها، بهداشت نادرست زندگی و غیره جزو عواملی هستند که معده را به دردسر انداخته و حتی خطر بروز سرطان را افزایش می دهند. در این مطلب شما را با این عوامل بیشتر آشنا می کنیم.

مواد غذایی گواترزا را بشناسید

برخی مواد غذایی باعث ایجاد اختلال در غده تیروئید شده و حتی حجم آن را افزایش داده و در ناحیه گردن گواتر ایجاد می کنند. البته این مواد غذایی جزو خوردنی های مضر، چرب و شیرین نیستند. بلکه مواد غذایی سالمی هستند که در شرایط عادی برای بدن نیز بسیار مفید می باشند.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.