تبیان، دستیار زندگی
خبرگزاری میزان- فاضلیان گفت: انقلابی که به حق مهمترین جنبش ضد فاضلیان گفت: انقلابی که به حق مهمترین جنبش ضد استکباری و ضد استعماری و آزادی بخش در عصر حاضر و البته متأثر از جنبش حضرت سیدالشهداء (ع) بوده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انقلاب اسلامی مهمترین جنبش ضداستکباری و آزادی‌بخش جهان بود

فاضلیان گفت: انقلابی که به حق مهمترین جنبش ضد استکباری و ضد استعماری و آزادی بخش در عصر حاضر و البته متأثر از جنبش حضرت سیدالشهداء (ع) بوده است.

بخش حقوق تبیان

انقلاب اسلامی مهمترین جنبش ضداستکباری

احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان البرز در پیامی درآستانه  38 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این مهم را تبریک گفت:

متن پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان البرز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم بهمن ماه سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن و سر آغاز دهه فجر، با فرآیندهای اجتماعی و مبارزاتی برق آسای پس از آن است؛ جریان‌های این دهه با تأیید حق تعالی به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منتهی گشت. انقلابی که به حق مهمترین جنبش ضد استکباری و ضد استعماری و آزادی بخش در عصر حاضر و البته متأثر از جنبش حضرت سیدالشهداء (ع) بوده است.

آنچه در این ایام بیشتر از هر چیز جلوه گر است یاد و خاطره امام راحل و شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و ضرروت تداوم راهشان با حفظ وحدت، کار و تلاش، خلاقیت و سازندگی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

فرصت را مغتنم شمرده و در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملّت خداجوی ایران اسلامی بخصوص مردم شهیدپرور استان البرز و همکاران محترم قضایی و اداری، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم که در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش همه مسئولین دلسوز نظام، هر روز شاهد پیشرفت و تعالی بیشتر ایران اسلامی باشیم.


منبع: میزان
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .