تبیان، دستیار زندگی
فت  آیت‌ الله جوادی آملی در پیامی، شهادت شماری از هموطنان، خبرنگاران و گزارش‌گران رسانه‌های خبری را در سانحه هوایی تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، دربخشی از این پیام آمده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت ‌الله جوادی آملی شهادت خبرنگاران را در سانحه ‌هوایی تسلیت گفت

آیت‌ الله جوادی آملی در پیامی، شهادت شماری از هموطنان، خبرنگاران و گزارش‌گران رسانه‌های خبری را در سانحه هوایی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، دربخشی از این پیام آمده است: سانحه سنگین سقوط هواپیما و ارتحال عده‌ای‌از بهترین علاقه‌مندان به نظام اسلامی را به ساحت مقدس حضرت بقیه ‌الله‌ اعظم (عج) و ملت بزرگ ایران تسلیت و علو درجات جان باختگان و صبر جمیل و اجر جزیل بازماندگان را از خدای سبحان مسئلت می‌نمایم.
آیت‌الله جوادی آملی دراین پیام افزود: یكی از طاهران‌باغ ملكوت، قربانیان قرآن و عترت و فداكاران استقلال و امنیت زنده یاد حاج سپهدار ساجدی اعلی الله مقامه مسئول محترم خبرگزاری بود كه ‌با بذل مهجه در راه خدا، رهایی جامعه بویژه نسل جوان را از جهل علمی و جهالت عملی تامین نموده است.
این پیام ادامه داد: ارتقای منزلت شادروان ساجدی و صبر و استقامت مردان و زنان استوار سوادكوه بالاخص بازماندگان و خانواده معزز مغفور له از پروردگار منان درخواست می‌شود.
وی ادامه داد: لازم است عنایت شود كه‌ایثارگران‌ جان و مال، رسالت خود را به زیباترین وجه انجام دادند، دولت و ملت كه وارثان چنین میراث با جلال‌ و شكوهند، راهیان راه پر رهرو آنها باشند و در تعدیل اموال و حقوق و تحبیب‌امت وتبری بیگانه طمع ورز بكوشند.
آیت‌الله جوادی آملی در این پیام تصریح كرد كه مردم غیور و سلحشور شمال بویژه منطقه دلاور خیز سوادكوه آگاهند كه شهدای گرانقدر این مرز وبوم را به بوستانی دل‌انگیر تبدیل نمودند و چنین است كه از سرزمین طیب میوه پاك می‌روید.