تبیان، دستیار زندگی
آیا میدانید چگونه به هدف مان برسیم؟آیا قوانین لباس مخصوص افراد لاغر و بلند قدرا میشناسید؟چگونه میشوند سالمندی با چاشنی شادی و نشاط بگذرد؟ چگونه با خواهر شوهر مجرد رابطه سالمی داشته باشیم؟ زیبایی پوست با لایه برداری به چه صورتی است؟ اصول کمک گرفتن از شوهر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رسیدن به اهداف درزندگی

آیا میدانید چگونه به هدف مان برسیم؟آیا قوانین لباس مخصوص افراد لاغر و بلند قدرا می شناسید؟چگونه می شود سالمندی رابا چاشنی شادی و نشاط گذراند؟چگونه با خواهر شوهر مجرد رابطه سالمی داشته باشیم؟ زیبایی پوست با لایه برداری به چه صورتی است؟ اصول کمک گرفتن  از شوهر در کارهای خانه به چه صورتی می باشد ؟با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید؟

فرآوری:ساراسرکمری-بخش خانواده ایرانی تبیان
رسیدن به اهداف درزندگی

سالمندی یکی از مراحل مختلف رشدی انسان ها است که در آن افراد ممکن است بیشتر به افسردگی مبتلا بشوند. در این مرحله از زندگی اتفاقات ناگوار بیشتری برای فرد رخ می دهد مثل از دست دادن همسر، دوست، ناتوان شدن  ضعف جسمانی و ... . اطرافیان می توانند نقش زیادی را بر روی سرحال کردن سالمندشان داشته باشند.

قوانین لباس مخصوص افراد لاغر و بلند قد

معمولا اکثر آدم ها نسبت به اندام خودشان رضایت کافی ندارند. افراد چاق همیشه دوست دارند لاغر و افراد لاغر می خواهند چاق شوند . طریقه لباس پوشیدن، خیلی از عیب های اندام ما را می تواند بپوشاند.

چگونه با خواهر شوهر مجرد رابطه سالمی داشته باشیم؟

رقابت عروس و خواهر شوهر، یکی از دیرینه ترین رقابت های ارتباطی خانوادگی در فرهنگ ما است، به خصوص اگر خواهر شوهر مجرد هم باشد!

زیبایی پوست با لایه برداری

یک راه خوب برای داشتن پوستی زیبا و درخشان، لایه برداری از پوست است.

چگونه به هدف مان برسیم؟

همه ی ما در زندگی اهدافی داریم که می خواهیم به آنها دست یابیم. چه ساختن یک تجارت موفق باشد٬ چه دستیابی به تناسب اندام و چه تشکیل یک خانواده ی رویایی. بیشتر ما برای دستیابی به این خواسته ها اهداف مشخص و قابل انجامی را برای خود تعیین می کنیم.

اصول کمک گرفتن  از شوهر در کارهای خانه

با نزدیک شدن به سال نو و عید نوروز، همه ی خانم ها دست به کار می شوند تا خانه را تمیز کنند و رنگ و بوی دیگری به خانه شان بدهند. ولی امان از دست تنهایی، امان از تنها خانه تکانی کردن.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.