تبیان، دستیار زندگی
شد  مراسم بزرگداشت شهدای حادثه سقوط هواپیمای C - 130 صبح امروز با حضور رهبر معظم انقلاب و خیل كثیری از مردم قدرشناس تهران و تعداد زیادی از مسوولان لشكری و كشوری در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد. به گزارش خبرگزاری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بزگداشت شهدای سانحه سقوط هواپیمای سی 130 با حضور حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه سقوط هواپیمای C - 130 صبح امروز با حضور رهبر معظم انقلاب و خیل كثیری از مردم قدرشناس تهران و تعداد زیادی از مسوولان لشكری و كشوری در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان، در این مراسم كه علاوه بر مقام معظم رهبری، روسای قوا، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی، معاون اجرایی رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت و مسوولان دولتی، تعدادی از اعضای شورای شهر و جمعی از مسوولان سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای مسلح از جمله سرلشكر فیروزآبادی و هم‌چنین رییس دفتر مقام معظم رهبری به همراه خیل كثیر مردم حضور داشتند، حجت‌الاسلام حسن روحانی سخنرانی كرد.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی در این مراسم با اشاره به نقش رسانه ها در جامعه و جایگاه آنها گفت: رسانه ها همواره در مقاطع مختلف پشتیبان نظام و قادر به تغییر جریانات و افكار عمومی بوده اند كه این حادثه جامعه رسانه ای و در كل جامعه ایران را داغدار كرد.
رییس مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینكه سفری كه این عزیزان در حال رفتن به آن بودند سفر به میدان رزم بوده است، خاطر نشان كرد: ما باید سفر این عزیزان را سفر در مسیر جهاد بدانیم. این عزیزان برای تقویت و دفاع از كشور پرواز كردند. این افراد برای نشان دادن اقتدار ملی این سفر را انجام دادند. عزیزان اعم از اصحاب رسانه و پرسنل نیروهای مسلح جانشان را در مسیر دفاع از میهن از دست دادند؛ چون آنها عازم رزمایش بودند و رزمایش نیز در حال حاضر به معنای جهاد و فداكاری در راه میهن است.