تبیان، دستیار زندگی
نائب رئیس اول مجلس که در برخی گمانه زنی ها به عنوان کاندیدای احتمالی این طیف در انتخابات پیش رو مطرح شده است، گفت: فعلا بنایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ندارم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فعلا بنایی برای کاندیداتوری ندارم

نائب رئیس اول مجلس که در برخی گمانه زنی ها به عنوان کاندیدای احتمالی این طیف در انتخابات پیش رو مطرح شده است، گفت: فعلا بنایی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 ندارم.

بخش سیاست تبیان

فعلا بنایی برای کاندیداتوری ندارم

«مسعود پزشکیان»  درباره پیشنهاد اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه یک نفر را در کنار روحانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کنند تا بتواند در مناظره‌های انتخاباتی همراه روحانی باشد، اظهار کرد: درباره این موضوع بنده به شخص اطلاعی ندارم و باید درباره این مورد از خود اصلاح‌طلبان سوال کنید.

وی افزود: بدون شک اگر اصلاح‌طلبان استراتژی و روشی را درنظر می‌گیرند بدون پشتوانه فکری نیست و در پس آن اندیشه و تفکری قرار دارد.

نائب رئیس مجلس درباره حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 به عنوان نامزد، تاکید کرد: آینده زمانی است که هنو اتفاق نیفتاده است از این رو بنده نمی‌توانم درباره آینده پیش‌بینی کنم.

وی ادامه داد: در روند فعلی بنده بنا ندارم در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنم، ولی در آینده شاید در انتخابات شرکت کنم.

پزشکیان تصریح کرد: در جامعه‌ای که ما زندگی می‌کنیم افراد بسیاری برای حضور در انتخابات نامزد و کاندیدا می‌شوند که شرایط تصدی این سمت را ندارند از این رو در این مقاطع بدون شک افرادی چون بنده نباید کوتاهی کنیم.

این عضو کابینه اصلاحات در پاسخ به اینکه یعنی بنای شما کاندیداتوری در صورت کاندیدا شدن افراد خاص است؟ خاطر نشان کرد: هنوز هیچ چیز درباره حضور بنده در انتخابات آینده معلوم نیست.


منبع : تابناک