تبیان، دستیار زندگی
ناصر هاشمی گفت: برای ایفای نقشم در فیلم سینمایی «خانه دیگری» ظرافت های خاصی را باید رعایت می کردم که این نکته باعث شد وزن خودم را پایین بیاورم تا لاغر شوم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای ایفای نقشم در «خانه دیگری» لاغر شدم

ناصر هاشمی گفت: برای ایفای نقشم در فیلم سینمایی «خانه دیگری» ظرافت‌های خاصی را باید رعایت می‌کردم که این نکته باعث شد وزن خودم را پایین بیاورم تا لاغر شوم.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

ناصر هاشمی که در جشنواره با فیلم سینمایی «خانه دیگری» حضور پیدا کرده است، در ارتباط با فیلمش گفت: کاراکتری که در فیلم بازی کردم بسیار برایم ویژه بود و تلاش کردم تا با کشف  خصوصیت‌های آن در ایفایش موفق باشم سعی کردم ظرافت‌های خاصی را که مربوط به این نقش است، کشف کنم و  روی مرز باریکی حرکت کردم.من به عنوان بازیگر تجربه جدیدی را انجام دادم . اینکه آیا این تجربه به موفقیت رسیده یا شکست می‌خورد هنوز نمی‌توانم در موردش نظر دهم.

وی در ادامه افزود: اما نکته مهم این است که من به عنوان بازیگر صاحب یک تجربه جدید شدم که ممکن است امتیازاتی را برای من به دست آورد. یکی از ویژگی‌های مهم این کاراکتر ناتوانی جسمی و ظاهری آن بود که در اجرای آن واقعآً مرز باریکی را باید بین ناتوانی و پیری رعایت می‌کردم.

این بازیگر سینما که در جشنواره گذشته با فیلم سینمایی «برادرم خسرو» حاضر شده بود، گفت: برای پرداخت و بازی کردن این نقش در آن زمان باشگاه می‌رفتم و به لحاظ وزنی خودم را لاغر کردم اما مشکل دیسک نیز پیدا کردم که به دلیل استراحت کمی از آن شرایط خارج شدم.

ناصر هاشمی در ارتباط با شباهت‌های ظاهری وی با برادرش مهدی هاشمی که از بازیگران شناخته شده سینما است، گفت: تمام تلاشم این است که در آثاری بازی کنم و نقش‌هایی را ایفا کنم که مرتبط با ویژگی‌های خودم باشد اما به هر حال به هر شکلی که به ایفای نقش بپردازم به دلیل شباهت‌هایی که با برادرم دارم، قطعاً مخاطب را به یاد او می‌اندازد. مهدی هاشمی برادرم بازیگر بزرگی است و این شباهت کار را برای من حتماً سخت می‌کند.

هاشمی در پایان صحبت‌هایش درباره جشنواره فیلم فجر گفت: برگزاری این جشنواره همیشه خوب است و در جشنواره فیلم فجر فضایی مهیا می‌شود که افراد همدیگر را می‌بینند به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند و بین سینماگران زندگی در جریان است. روز گذشته اولین روز جشنواره بود و مطمئناً‌ در روزهای آینده هیجان جشنواره نیز بیشتر می‌شود. همیشه در این فضا انتقادها و مخالفت‌هایی است که خودش جذابیت‌هایی را به وجود می‌آورد.


منبع:
خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .