تبیان، دستیار زندگی
حمزه با اشاره به این که اشتغال باعث پرشدن اوقات فراغت و اصلاح مددجویان می شود، گفت: باید مددجویان را به فراگیری حرفه آموزی و اشتغال تشویق کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ضرورت حرفه آموزی و اشتغال مددجویان

حمزه با اشاره به این که اشتغال باعث پرشدن اوقات فراغت و اصلاح مددجویان می‌شود، گفت: باید مددجویان را به فراگیری حرفه آموزی و اشتغال تشویق کرد.

بخش حقوق تبیان

محمدرضا مترقب

محمدرضا مترقب رئیس کل دادگستری استان همدان به همراه کامران حمزه دادستان دادسرای عمومی وانقلاب همدان با همراهی حسن محمدیاری مدیرکل زندان‌های همدان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان بازدید کرد.

این هیئت قضایی در ابتدا از کارگاه‌های نانوایی، چرم دوزی و سفالگری بازدید و از روند ایجاد اشتغال و حرفه آموزی مددجویان ابراز رضایت کردند. در این بازدید حمزه دادستان عمومی و انقلاب همدان با اشاره به این که اشتغال باعث پرشدن اوقات فراغت و اصلاح مددجویان و زمینه بازگشت سعادتمندانه آنها به جامعه می‌شود گفت: باید مددجویان را به فراگیری حرفه آموزی و اشتغال تشویق کرد.

در این بازدید حمزه دادستان عمومی و انقلاب همدان با اشاره به این که اشتغال باعث پرشدن اوقات فراغت و اصلاح مددجویان و زمینه بازگشت سعادتمندانه آنها به جامعه می‌شود گفت: باید مددجویان را به فراگیری حرفه آموزی و اشتغال تشویق کرد.

در ادامه هیات بازدید کننده با حضور در واحد فرهنگی، باشگاه ورزشی، صنایع دستی، مجتمع حرفه آموزی و بهداری در جریان اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته برای مددجویان قرار گرفت. همچنین با حضور در داخل کلیه بندها با مددجویان دیدار چهره به چهره داشتند و ضمن بررسی مشکلات قضایی، تغذیه، بهداشت و درمان  و تکریم ارباب رجوع رهنمودهای لازم را در راستای تسهیل مشکلات ارائه کردند.

گفتنی است در پایان این بازدید رئیس کل دادگستری و هیات همراه وضعیت اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی را مطلوب ارزیابی و با پایان حبس 9 نفر از مددجویان موافقت کرد.

منبع: میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .