تبیان، دستیار زندگی
دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی گفت: هیچ مرزی نباید وجود داشته باشد و هیچ دیواری نباید بر سر راه توسعه گردشگری کشیده شود و سازمان جهانی جهانگردی به دنبال تصویب مرامنامه هایی است که بتواند مرزهای توسعه گردشگری را بر دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران قبل از غرب به مفهوم گردشگری رسیده است

دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی گفت: هیچ مرزی نباید وجود داشته باشد و هیچ دیواری نباید بر سر راه توسعه گردشگری کشیده شود و سازمان جهانی جهانگردی به‌دنبال تصویب مرامنامه‌هایی است که بتواند مرزهای توسعه گردشگری را بر دارد.

بخش گردشگری تبیان

ایران قبل از غرب به مفهوم گردشگری رسیده است

به‌ گزارش تبیان از تسنیم، طالب الریفاعی  دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی در حاشیه برگزاری هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری اظهار داشت: ایران اماکن بسیار زیادی دارد که هنوز نیاز است کشف شود.

ایران قلب جاده ابریشم است

طالب الریفاعی اظهار کرد: ایران مرجع فرهنگ و تاریخ و تمدن است و قرار گرفتن ایران در مسیر جاده ابریشم یا، بهتر بگویم، به‌عنوان قلب جاده ابریشم باعث شده تا گردشگران از این کشور به‌عنوان مقصد سفر یاد کنند؛ با این‌ حال، هنوز اماکن بسیار زیاد ناشناخته‌ای در ایران هست که باید کشف شود.

دبیرکل سازمان جهانی جهان‌گردی، با بیان اینکه ایران قبل از غرب به مفهوم گردشگری رسیده است، گفت: اما باید بگویم که این کشور بزرگ هنوز به جایگاه واقعی خود، که باید به آن دست یابد، نرسیده است.

طالب الریفاعی به برگزاری هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در ایران اشاره کرد و افزود: ایران به جایگاهی برگشته که شایستگی آن را دارد و در حال پیشرفت است و علت اینکه من به ایران سفر کردم همین موضوع است و امروز این مراسم با حضور رئیس‌جمهوری ایران برگزار شد که نشان‌دهنده اهمیت این صنعت در ایران و توسعه و رونق آن است.

وی در ادامه با بیان اینکه اولین بارش نیست که به ایران سفر می‌کند، گفت: هر دفعه که این کشور را می‌بینم به این نتیجه می‌رسم که جاذبه‌های زیادی برای کشف وجود دارد.

ایران بار دیگر به بازار گردشگری بازگشته است

دبیرکل سازمان جهانی جهان‌گردی ادامه داد: حتی در صحبت‌های رئیس‌جمهوری نیز بر این موضوع تأکید شده است که باید به گردشگری توجه لازم معطوف باشد و شما خبرنگاران نیز کمک کنید که این خبر را به تمام دنیا برسانید که ایران بار دیگر به بازار گردشگری بازگشته است.

طالب الریفاعی خاطرنشان کرد: هیچ مرزی نباید وجود داشته باشد و هیچ دیواری نباید بر سر راه توسعه گردشگری کشیده شود و سازمان جهانی جهان‌گردی به‌دنبال تصویب مرامنامه‌هایی است که بتواند مرزهای توسعه گردشگری را بر دارد.


منبع : تسنیم