تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه در نشست «بررسی ابعاد حقوقی نفوذ در عرصه اقتصاد سیاسی» گفت:تا حق هست باطل با آن سر ستیز و مبارزه دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تا حق هست باطل با آن سر ستیز و مبارزه دارد

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در نشست «بررسی ابعاد حقوقی نفوذ در عرصه اقتصاد سیاسی» گفت:تا حق هست باطل با آن سر ستیز و مبارزه دارد.

بخش حقوق تبیان

حجت الاسلام محسنی اژه ای
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در نشست «بررسی ابعاد حقوقی نفوذ در عرصه اقتصاد سیاسی» اظهار کرد: از اینکه توفیق یافتم در کنار شما عزیزان آن هم در مکانی مقدس به نام دانشگاه امام حسین (ع) باشم خدا را سپاسگزارم.

وی در ابتدا ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر با ذکر مثالی گفت: حقیقتا مانند آن ماهی که در دریای زلال بسیار عمیق و وسیع شنا می‌کند و از نعمت حیات بخشی برخوردار است ولی به نعمت خود کمتر توجه دارد، تصور اینکه ما در زیر پرچم ولایت فقیه هستیم نعمت بزرگی است. حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای افزود: بودن در زیر پرچم حق و قرآن و نایب امام زمان (عج) از نعمات بزرگی است.

وی ادامه داد: همه مستحضر هستید که نبرد حق و باطل بوده و هست و خواهد بود و تا حق هست باطل با آن سر ستیز و مبارزه  دارد و امروز می‌دانیم که بالاترین طاغوت و باطل و مکار پیر تجربه یافته با نظام بر حق جمهوری اسلامی ایران سر ستیز دارد و اگر کسی این را نبیند کور و نابینا نیست و کسی است که نمی‌خواهد ببیند و یا خود عامل اوست.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: اقدام رسمی جنگ سخت و جنگ داخلی و ترورهای گوناگون و تحریم‌ها را امتحان کردند و هدف آنها یک چیز بیشتر نیست و آن نابودی حق است.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: اقدام رسمی جنگ سخت و جنگ داخلی و ترورهای گوناگون و تحریم‌ها را امتحان کردند و هدف آنها یک چیز بیشتر نیست و آن نابودی حق است.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای با بیان اینکه در طول تاریخ در مقابله با حق همیشه از ابزار نفوذ استفاده کرده‌اند و آمریکا و انگلیس اینگونه‌اند، گفت: شعارهای حقوق بشری و دموکراسی آنها کاملا بی رنگ شده است و این مسئله روشن است که در جنگ سخت و نرم و ترکیبی نفوذ می‌کنند.

وی با اشاره به این مطلب که تلاش و روشنگری و مقابله و پیشگیری ما می‌تواند اثر نفوذ را کم کند، خاطرنشان کرد: گاهی عامل نفوذی همانند عمروعاص است؛ اما این نفوذی یک نفوذی پیدا است. آیا ما امروز عمروعاص نداریم؟! ما نفوذی ناپیدا هم داریم که در جنگ‌های سخت عمدتا از عوامل خودشان استفاده می‌کنند.

منبع: میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .