تبیان، دستیار زندگی
چاپ دوم کتاب «بازگشت از قیامت» نوشته ارسلان رسولی عمارلویی روانه بازارکتاب شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«بازگشت از قیامت» به چاپ دوم رسید

چاپ دوم کتاب «بازگشت از قیامت» نوشته ارسلان رسولی عمارلویی روانه بازارکتاب شد.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

ارسلان رسولی نویسنده کتاب «بازگشت از قیامت»درخصوص گرایش به  داستان‌های مذهبی گفت: از کودکی بطور اتفاقی با قبر و دفن یکی از بستگان آشنا شدم و ترس از مرگ سؤال‌های زیادی را در ذهن من به وجود آورد، به اینکه چرا به دنیا می‌آئیم و چرا باید تسلیم مرگ شد و مهمتر اینکه چرا زمان مرگ مشخص نیست و چراهایی که مرا چند دهه درگیر خود کرده است.

عمارلویی در ادامه افزود: داستان این کتاب رمان است که راوی، رندگی مردم در دنیا، برزخ و حقیقت روز قیامت را متفاوت‌تر از دیگر کتاب‌های داستانی و با تلفیقی از زندگی روز و سنتی مردمان در قالب‌های اجتماعی، سیاسی روایت می‌کند.

چاپ اول کتاب «بازگشت از قیامت» درسال 1393 در انتشارات عدن نوشهر و چاپ دوم آن در انتشارات سلسله قم در 152 صفحه و 1000 جلد چاپ وروانه بازار نشر کرده است.

از آثار منتشر شده این نویسنده سقوط ۵۷ ، قیام، دانش آموز تنبل، قصه‌های عمو، مناجات بی بی، و بازگشت از قیامت است. رسولی عمارلویی کتاب های دیگری به نام «معلمی در تبعید» و مجموعه شعر «پای خورشید» را آماده چاپ دارد.

رسولی تخلص دیگری برای مجموعه شعرش دارد به نام خورگام محل تولدش که هم معنی با نام مجموعه شعرش " پای خورشید " نیز هست.

وی علاوه برنویسندگی به عنوان خبرنگار همکاری اش را از سال 1345 شمسی با روزنامه ها و مجلات زمان پهلوی آغاز وتا به امروز فعالیت خبری اش را با خبرگزاری های کشوری و روزنامه های سراسری ومحلی ادامه داده است.


منبع: فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .