تبیان، دستیار زندگی
– امام جمعه کنگان گفت: نبود پزشک قانونی در کنگان باعث شده تا برخی شهروندان برای کارهای پزشک قانونی جنازه عزیز خود را به این شهر و آن شهر ببرند که این امر داغ آنها را بیشتر می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امام جمعه کنگان:پزشک قانونی نیاز جدی این شهرستان است

امام جمعه کنگان گفت: نبود پزشک قانونی در کنگان باعث شده تا برخی شهروندان برای کارهای پزشک قانونی جنازه عزیز خود را به این شهر و آن شهر ببرند که این امر داغ آنها را بیشتر می کند.

بخش حقوق تبیان

پزشک قانونی نیاز جدی این شهرستان است

حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر افزود: پزشک قانونی نیاز ضروری این شهر است که بایستی با قید فوریت عملی شود.
وی به مسئله تکراری و آزار دهنده اشتغال جوانان بومی نیز اشاره کرد یادآورشد: اشتغال نیروهای بومی با شعار دادن میسر نمی شود و مسئولان مربوطه بویژه صنعت باید این موضوع را عملی کنند.
محمودی با گرامیداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و ستاد دهه فجر بگونه ای برنامه ریزی کنند تا جشن های انقلاب با مشارکت و مدیریت خود مردم برگزار شود.
وی بیان کرد: نباید به بهانه مراسم دهه فجر ادارات به حالت تعطیل و ارباب رجوع سردرگم باشند.
محمودی یادآورشد: همچنین نباید به بهانه جشن انقلاب برنامه هایی که خلاف دین و آرمان های انقلاب از جمله موسیقی های مطرب اجرا شود.
وی دهه فجر را فرصتی برای بازگویی خدمات نظام کارآمد دینی دانست و افزود: مسئولان در بیان خدمات و کارهایی انجام شده اصل صداقت را پیشه کنند.
محمودی در ادامه با تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان کشورمان در حادثه ساختمان پلاسکو گفت: ضرورت تجلیل از ایثارگران آتش نشانی ، ایمن سازی و مقاوم سازی ساختمان ها ، لزوم تفکیک مراکز تولیدی و مراکز پخش ، پرهیز از بهره برداری سیاسی از این حوادث و اعمال راهکار برای پیشگیری از حوادث مشابه از مهمترین درس های این حادثه تلخ است.
امام جمعه کنگان به پیام رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا ، اثرگذاری بر محیط پیرامون ، لزوم اهمیت سرزندگی و امید به آینده روشن و عمل به وظیفه در نبرد نامتقارن با استکبار جهانی را مهمترین توصیه های معظم له ذکر کرد.
وی به اجلاس سه جانبه آستانه اشاره کرد و گفت: این نشست نشانگر کاهش سلطه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و مقدمه ای برای پیروزی سیاسی ملت سوریه در مبارزه با تروریسم بود.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .