تبیان، دستیار زندگی
انتشارات شهر قصه به تازگی کتاب «سفر به مرکز زمین» نوشته ژول ورن را روانه بازار نشر کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفر به مرکز زمین باردیگر با ژول ورن ممکن شد

انتشارات شهر قصه به تازگی کتاب «سفر به مرکز زمین» نوشته ژول ورن را روانه بازار نشر کرده است.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

این کتاب، نسخه بازنویسی شده از سفر به مرکز زمین (رمان معروف ژول ورن) است که یک نویسنده انگلیسی به نام پنی دلان آن را روایت کرده است.

پنی دلان که مترجم و قصه‌گوی اهل یورکشایر است، در این کتاب سعی کرده داستان را کوتاه تر از اندازه معمول کتاب «سفر به مرکز زمین» تنظیم کند و تصویرگری‌های کتاب هم گویای این مطلب است که نویسنده، قصد داشته  کتاب را برای گروه سنی پایین‌تری، یعنی کودکان و نوجوانان هشت تا دوازده سال بنویسد. کتاب، در ۴۸ صفحه نگارش شده ولی تمام فراز و فرودها و نکته‌های مهم داستان اصلی را داراست.

«سفر به مرکز زمین»، کتابی سراسر مکاشفه و تحقیق است  که ذهن ماجراجویانه کودکان را پرورش می‌دهد.

در پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «سفر به مرکز زمین؟ یک ایده غیرممکن. این همان جایی است که ما رفتیم! روزها می‌گذشت و ما سریع‌تر از هر قطاری داخل تونل می رفتیم. تنها چیزی که به من امید می‌داد صورت آرام هانس بود که نور فانوس آن را روشن می‌کرد...»

ژول ورن اوایل قرن نوزدهم از دنیا رفت اما صدها سال بعد از مرگش، هنوز یکی از معروف‌ترین نویسنده‌هایی است که آثارش به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. او به‌عنوان پدر داستان‌های علمی – تخیلی شناخته می‌شود و این به خاطر استعداد او در نوشتن داستان‌های تخیلی همراه با نکته‌های علمی است.

کتاب «سفر به مرکز زمین» نوشته ژول ورن با ترجمه مهتا لبافی در ۲۰۰۰ نسخه و به قیمت ۳ هزار تومان از سوی انتشارات شهر قصه در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .