تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره تعزیرات حکومتی آستارا از استرداد تسهیلات بانکی یک شرکت وارد کننده کالا به علت عمل نکردن به تعهد در این شهرستان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استرداد تسهیلات بانکی به علت عمل نکردن به تعهد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی آستارا از استرداد تسهیلات بانکی یک شرکت وارد کننده کالا به علت عمل نکردن به تعهد در این شهرستان خبر داد.

بخش حقوق تبیان

تعزیرات حکومتی

محمد احمدی مقدم گفت: این شرکت وارد کننده کالا قرار بود در قبال دریافت ارز، کالا وارد کند اما به تعهدات خود عمل نکرد.

وی افزود: با شکایت بانک تسهیلات دهنده، پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آستارا مطرح و پس از تشریفات دادرسی، تخلف مدیرعامل شرکت محرز شد.

احمدی مقدم اظهار کرد: با تایید پرونده در شعبه تجدیدنظر، حکم استرداد ارز دریافتی به بانک اجرا شد و اعتبار کارت بازرگانی شرکت یاد شده به مدت یک سال به حالت تعلیق درآمد.

احمدی مقدم اظهار کرد: با تایید پرونده در شعبه تجدیدنظر، حکم استرداد ارز دریافتی به بانک اجرا شد و اعتبار کارت بازرگانی شرکت یاد شده به مدت یک سال به حالت تعلیق درآمد. رئیس اداره تعزیرات حکومتی آستارا به نوع کالای وارداتی و میزان ارز شرکت یاد شده اشاره نکرد.

شهرستان بندر آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان واقع شده و به علت قرار گرفتن در نوار مرزی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور و تردد اتباع خارجی محسوب می شود و از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، 329 هزار تن کالای غیر نفتی به ارزش اقتصادی 153 میلیون دلار از گمرک این شهرستان صادر و 215 هزار تن کالا به ارزش 70 میلیون دلار از گمرک آستارا به کشور وارد شده است.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .