تبیان، دستیار زندگی
رهبر و مدیر هنری ارکستر فیلارمونیک تهران در تشریح تازه ترین فعالیت های این مجموعه از تلاش برای انتشار آلبوم تا پایان سال و برگزاری کنسرت در بهار سال آینده سخن گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاسخ بدهند برای کنسرت برنامه‌ریزی می‌کنیم

رهبر و مدیر هنری ارکستر فیلارمونیک تهران در تشریح تازه ترین فعالیت های این مجموعه از تلاش برای انتشار آلبوم تا پایان سال و برگزاری کنسرت در بهار سال آینده سخن گفت.

بخش هنری تبیان
آرش گوران

آرش گوران رهبر ارکستر فیلارمونیک تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی اینگونه توضیح داد: ارکستر فیلارمونیک تهران برنامه های زیادی برای برگزاری کنسرت مدنظر دارد، اما با توجه به رایزنی ها و نامه نگاری هایی که با مجموعه های چون برج میلاد و تالار وحدت تهران برای در اختیار قرار دادن سالن ها انجام گرفته و هنوز هم هیچ پاسخی برای تاریخ برگزاری کنسرت ها به طور مشخص دریافت نکردیم بنابراین نمی توانم به صورت دقیق درباره زمان برگزاری کنسرت های جدید اطلاعات جدیدی بدهم.

وی ادامه داد: به هر حال همانطور که گفتم ما نامه نگاری های لازم را انجام دادیم اما دوستان هنوز درباره زمان برگزاری کنسرت ها خبری ندادند و قطعا اگر خبری درباره برگزاری کنسرت های سال آینده دریافت کنیم درباره آن اطلاع رسانی می کنیم. این در حالی است که مجموعه ارکستر فیلارمونیک تهران برنامه های زیادی برای سال آینده دارد که باید هر چه زودتر به ما درباره زمان برگزاری کنسرت ها پاسخ داده شود که بتوانیم بر اساس این برنامه اعلام شده برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم. پیش بینی ما این است  که در بهار سال آینده حتما کنسرتی داشته باشیم.

گوران به آلبوم ارکستر فیلارمونیک تهران هم اشاره کرد و گفت: فکر می کنم این اولین آلبوم ارکسترالی است که به این شیوه با استفاده از آثار آهنگسازان معاصر تولید شده و می تواند برای دوستداران موسیقی مورد توجه قرار گیرد. این آلبوم هم اکنون در مرحله نهایی میکس و مسترینگ قرار دارد و اگر مشکلی وجود نداشته باشد تا یک ماه آینده آماده انتشار خواهد شد. البته برای انتشار اثر باید با تهیه کنندگانی وارد مذاکره شدیم که به محض قطعی شدن اطلاعات بیشتری را در اختیار مخاطبان قرار می دهیم.

رهبر ارکستر فیلارمونیک تهران که چندی پیش دیپلم افتخار هیات داوران مسابقات رهبری ارکستر «دریای سیاه» کشور رومانی را دریافت کرده بود، درباره فعالیت های برون مرزی ارکستر فیلارمونیک تهران توضیح داد: فعلا فعالیت خاصی برای خارج از کشور نداریم اما به واسطه ارتباطاتی که میان ما و هنرمندان و مجموعه های خارج از کشور انجام گرفته گفتمان فعالیت های مشترک بین المللی همچنان وجود دارد، اما تا زمانی که هیچ چیزی قطعی نباشد نمی توانیم درباره آن به صورت قطعی صحبت کنیم.


منبع: مهر