تبیان، دستیار زندگی
محمد حسین کفراشی مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش در جریان نشست خبری نخستین جشنواره «قابهای ماندگار»، محتوای منتشره در موسسه تبیان را مورد توجه مدارس شاهد کشور دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محتوای تبیان مورد توجه مدارس شاهد

محمد حسین کفراشی مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش در جریان نشست خبری نخستین جشنواره «قابهای ماندگار»، محتوای منتشره در موسسه تبیان را مورد توجه مدارس شاهد کشور دانست.

هومن بهلولی- روابط عمومی

محمد حسین کفراشی

به گزارش روابط عمومی، نشست خبری نخستین جشنواره مردمی قابهای ماندگار در نخستین روزهای بهمن ماه با حضور نمایندگان موسسات حاضر در شورای سیاست گذاری و در جمع اصحاب رسانه برگزار شد.

مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به طرفیتهای مدارس شاهد سراسر کشور گفت: مدارس شاهد در این جشنواره نقش مهمی را ایفا می‌کنند و می توانند نقش مهمی در اطلاع‌رسانی این جشنواره و دریافت آثار از خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران داشته باشند.

محمدحسین کفراشی مدارس شاهد را از پایه های اصلی برگزاری جشنواره دانست و افزود: هدف از برپایی این جشنواره حفظ ارزش های نظام است اگر ایثارگری را به فرزندان مان یاد دهیم قطعا کشور بیمه خواهد شد. ما ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار شهید معلم داریم و در ستاد ایثار آموزش و پرورش به دنبال این هستیم که یک گنجینه الکترونیکی از تصاویر این شهدا به راه بیندازیم.

وی با اعلام آمادگی مدارس شاهد در پذیرش آثار افزود: در کشور ما هزار و ۳۴۷ مدرسه شاهد وجود دارد که علاقه مندان به شرکت در جشنواره قاب های ماندگار می توانند برای تحویل آثارشان به آنها مراجعه کنند. راه دیگر شرکت در این جشنواره از طریق سایت شهدای ایران است و یا از طریق شبکه تلگرام که نشانی اش به زودی اعلام می‌شود. راه دیگر شرکت در جشنواره هم تحویل اثر به دبیرخانه است.

محمد حسین کفراشی با تقدیر از همکای موسسه تبیان در شورای سیاستگذاری این جشنواره گفت: موسسه تبیان یکی از معتبرترین موسسات فرهنگی و دینی کشور است که بنده به‌عنوان یک پژوهشگر سالهاست از محتوای آن بهره می برم. حضور این موسسه در شورای سیاستگذاری این جشنواره اقدام قابل توجهی ست که جای تقدیر دارد و می تواند تاثیر بسزایی در اطلاع‌رسانی این جشنواره مردمی داشته باشد.

وی محتوای تولید شده در تبیان را مورد توجه اقشار مختلف دانست و تصریح کرد: محتوایی که موسسه تبیان در سالهای گذشته منتشر کرده توانسته جای خودش را در میان اقشار مختلف مردم و در اقصی نقاط کشور باز کند و حتما هر پژوهشگری که وارد محیط مجازی شده از این محتوا بهره برده. محتوای تولیدی این موسسه در سطوح مختلف می تواند در مدارس شاهد و ایثارگر سراسر کشور مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

گفتنی ست نخستین جشنواره مردمی قابهای ماندگار از دوازدهم بهمن ماه آغاز به کار کرده و این گفتگو در جریان نشست خبری این جشنواره انجام شده است.