تبیان، دستیار زندگی
ذوب آهن با اقتدار قهرمان را شكست داد تیم ذوب آهن در اولین دیدار از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، با نتیجه پر گل سه  بر یك، تیم سپاهان، قهرمان لیگ سال گذشته را شكست داد. تقابل 90 دقیقه ای دو تیم همشهری، ذوب آهن و سپاه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس، فجر را گلباران كرد

ذوب آهن با اقتدار قهرمان را شكست داد

تیم ذوب آهن در اولین دیدار از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، با نتیجه پر گل سه  بر یك، تیم سپاهان، قهرمان لیگ سال گذشته را شكست داد.

تقابل 90 دقیقه ای دو تیم همشهری، ذوب آهن و سپاهان، در مجموع 4 گل را در پی داشت كه گل های ذوب آهن راجلال امیدیان در دقیقه سوم از روی نقطه پنالتی و مهدی رجب زاده در دقیقه 51 بازی و امیر وزیری در دقیقه 70 وارد دروازه سپاهان كردند.

تنها گل سپاهان نیز توسط سعید بیات دردقیقه 31 به ثمر رسید.

در آخرین دیدار از اولین روز هفته سوم لیگ برتر، پرسپولیس در حضوربیش از 15 هزار تماشاگر موفق شد با 5 گل، سومین شكست فجر سپاسی در این دوره از لیگ را رقم زند.

دراین دیدار فرزاد معدنچی دردقیقه 20 نیمه اول موفق شد اولین گل بازی را برای فجر سپاسی به ثمر رساند كه پس از 2 دقیقه رضا جباری با استفاده  از پاس علی دایی بازی را تساوی كشاند تا در پایان 45 دقیقه اول دو تیم با تساوی به رختكن روند.

درنیمه دوم پرسپولیس با تغییر تاكتیك، موفق شد توسط علی دایی در دقایق 66 و 69 به گل دوم و سوم خود دست یابد. در دقیقه 82 نیز كاظمیان چهارمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. پس از 5 دقیقه از به ثمر رسیدن این گل، شیرمردی موفق شد دومین گل فجر را به ثمر رساند.

در آخرین دقایق بازی كریم باقری موفق شد با شوت از راه دورخود پنجمین گل پرسپولیس را به ثمر رساند تا دومین پیروزی پر گل پرسپولیس در سومین دوره رقابتهای لیگ برتر رقم خورد.