تبیان، دستیار زندگی
سردار جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در پیامی شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار را تسلیت گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام تسلیت خضرایی به مناسبت شهادت آتش‌نشانان

سردار جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ‌موزه دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در پیامی شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار را تسلیت گفت.

بخش فرهنگ پایداری تبیان
پیام تسلیت موزه دفاع‌مقدس

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

حادثه تلخ ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار و شجاع شد گرچه سخت و جانکاه است، ولی یادآور نوعی از ایثارگری در دوران دفاع‌مقدس و بازتعریف آن در جامعه و نسل کنونی کشور است.

بروز کرد جلوه‌های زیبای همدردی ملت ایران با داغداران و آسیب دیدگان این حادثه، آزمون خطیری بود که ملت ایران توانست از آن سربلند بیرون آید. حضور داوطلبانه هم‌وطنان برای امدادرسانی و اهدای خون، وحدت و همدلی مسئولان کشوری و لشگری، همکاری مردم با نیروهای انتظامی و نظامی برای تسریع در امر کمک‌رسانی، متأثر از ایثارگری پروانه صفتانی بوده است که برای نجات جان همنوعان خویش با دو بال غیرت و شهامت دل به آتش زدند و سوختن پروبال آن‌ها نتوانست مانع از پرواز آنان به اوج قله انسانیت و شهادت شود.

این‌جانب ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و مصیبت‌دیده، از خداوند منان برای شهدای آتش‌نشان، اجر اخروی، برای بازماندگان، صبر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

جواد خضرایی

مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ‌موزه دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت


منبع: روابط عمومی موزه دفاع مقدس