تبیان، دستیار زندگی
دادستان کل کشور گفت: فاجعه تلخ پلاسکو تلنگری برای مسئولان است تا در برخی از مسائل غفلت نکنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دادستان کل کشور: حادثه پلاسکو تلنگری برای مسئولان است

دادستان کل کشور گفت: فاجعه تلخ پلاسکو تلنگری برای مسئولان است تا در برخی از مسائل غفلت نکنند.

بخش حقوق تبیان

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در حاشیه نشست سراسری رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر،افزود: مسئله أیمن سازی ساختمان ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد و در این زمینه نهادهایی چون شوراها ، شهرداری ها، وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی مسئول هستند.

وی ادامه داد: بجای فرافکنی و رنگ و لعاب سیاسی دادن به این قضایا به فکر مردم باشیم و هر مسئولی باید تلاش کند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه از یک دستگاه به تنهایی نباید انتظار ایمن سازی داشت، اظهار کرد: شهرسازی و وزارت کشور باید برنامه ریزی کنند و شوراها و شهرداری ها باید نسبت به این موارد اهتمام داشته باشند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه از یک دستگاه به تنهایی نباید انتظار ایمن سازی داشت، اظهار کرد: شهرسازی و وزارت کشور باید برنامه ریزی کنند و شوراها و شهرداری ها باید نسبت به این موارد اهتمام داشته باشند. وی اضافه کرد: عقل و منطق إیجاب می کند فارغ از هر گونه جناح بندی سیاسی به فکر سلامت مردم باشیم.

وی اضافه کرد: عقل و منطق إیجاب می کند فارغ از هر گونه جناح بندی سیاسی به فکر سلامت مردم باشیم.

دادستان کل با بیان اینکه به دادستان ها دستور دادم سر صحنه حاضر باشند و موارد را پیگیری کنند، گفت: در مواردی که شاهد قضایی شدن این امر بودیم، قصوری از نقشه برداری و نحوه ساخت مشاهده می شود و مهندسین ناظر باید با وجدان و شرف کاری وارد شوند.

وی ادامه داد: بخش های مختلفی در این قضیه ذی دخل هستند و هر کسی باید به وظایف خود عمل کند و بافت های فرسوده باید درست شود.

دادستان کل کشور ابراز امیدواری کرد ، این حادثه تلخ به همراه خود خیراتی برای به حرکت درآوردن مسئولان داشته باشد.

مبارزه با فساد توقف پذیر نیست

منتظری درباره مبارزه با فساد و بازداشت بدهکاران بزرگ بانکی گفت: مبارزه با فساد بحث توقف پذیری نیست و آنقدر این تلاش ها ادامه دارد که شاهد کاهش و نبودن فساد باشیم.وی ادامه داد: قوه قضاییه بدون إغماض به مسائل فساد رسیدگی می کند.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .